Ik heb zojuist een meisje uit de buurt een berichtje gestuurd of zij met haar appaloosa mee wilde doen, dus misschien hebben we nog een 6e pony erbij!
Kasmir
Geplaatst: 13-01-13 20:26
bicci schreef:
spots rulez!!
Sowieso blijf het jammer vinden dat ik geen vervoer heb dus dan maar mee als fotograaf. Jouw stippel heeft gewoon manen en een staart, daar doet die van mij niet aan
bicci
Geplaatst: 13-01-13 21:08
thx kasmir
ik moet zeggen, daar zit wel veel werk in.
ik heb er een "mensen" borstel voor gekocht;
daarmee begin ik altyd aan de uiteinden, en houd alles stevig vast geknepen in mijn hand, zodat ik het niet stuk kan trekken of eruit trekken.
daarna breng ik olie aan over de manen en staart;
en dan kam of borstel ik het nog eens na.
en dan nog, het blijft dun en heel dik zal het denk ik nooit worden
Kasmir
Geplaatst: 13-01-13 22:42
Die van Karlijn is nog heel kort, komt ook omdat de onderkant echt hele dunne sprietjes worden dus die knip ik er telkens af, heb liever dat het dikker aangroeit. Hij is nu wel langer als toen ik begon en dik (althans voor ons doen dik) dus ga nog even door . Manen laten groeien heeft geen zin, dat zijn echt troosteloze sprietjes dus die knip ik er vanaf in een soort fjordenboog xD
Ik zal zo m'n laptop opstarten en iedereen op de lijst gaan zetten. Heb ook leuke modellen Oa een kruizing fries met heel veel stippels.
En Sjolvir heeft aangeboden als we te kort modellen hebben zij eventueel met haar Knabstrubber wil komen wat eigenlijk ook een gevlekt ras is maar die van haar heeft geen vlekken.