Meestal wordt er gestemd door de fotografen welke modellen er mee mogen....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EquiPhoto schreef:EquiPhoto schreef:Ik wou me graag aanmelden als fotograaf, maar ik weet volgende week pas of ik zeker weten mee kan ivm mijn werk. Is dat een groot probleem?
Ik voel me genegeerd
EquiPhoto schreef:EquiPhoto schreef:Ik wou me graag aanmelden als fotograaf, maar ik weet volgende week pas of ik zeker weten mee kan ivm mijn werk. Is dat een groot probleem?
Ik voel me genegeerd
Fantabulouss schreef:Hoeveel fotografen en hoeveel modellen gaan ermee? ik had mij en heidlover opgegeven op plek 7. en 8. en nu staan we op 8. en 9. We kunnen alleen als we samen heen kunnen rijden. Dus als er 8 fotografen op de meeting komen en ze valt net af vind ik het zonde. Want ik had gewoon de laatste lijst gequote en hoor dus gewoon op 7 en 8 te staan volgensmij ...
lifaya schreef:Rumpleteaser schreef:Dat zal toch wel meevallen in februari?
ik was er vorige week zondag, nee dat valt niet meehet was beredruk
lifaya schreef:Toen ik er was, was het hele strand en duin druk.
Maar iedereen komt dus met eigen vervoer? Gezien het onbereikbaar is met ov. Oja, een tip. Zorg dat je met de trailer ee een plek zoekt waar je makkelijk naar de uitgang kan gaan. Wij hadden met de trailer toen echt problemen om er uit te komen omdat we ingeparkeerd stonden, ewas een hele klus om eruit te komen