laurajoy15 schreef:Ik zie dat in zwarte dennen een meertje is, dat is echt gaaf!
... ik heb een shet met waterangst, maar hij is makkelijk over te halen dusja.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenVosje schreef:MarlindeRooz schreef:... maar er mag wel meer niet
MARLINDE, FOEI
Waar staat dan dat het verboden is? Als ze het niet duidelijk aangeven kunnen we gewoon met de paarden in dat meertje vind ik.
Hannemarie schreef:ik ben daar al heel vaak met de pony's geweest
ook over andere paden, we zagen later pas dat we daar niet mochten komen met de pony's
Lisa, hoe bedoel je leeggehaald?
Citaat:1. MarlindeRooz - Xander - Shetlander - Steigeren, Jambette, Spagaat, Compliment, Buigen, los tussen prikpaaltjes Foto Foto Foto Foto
2. MarlindeRooz - Timmy - Shetlander - Liggen, Crossen Foto Foto
3. Amoj - Kim - Welsh x Arabier - C pony - Kan los tussen draadjes, ohz, zonder zadel en hoofstel Foto Foto Foto Foto Foto Kan alleen op de zwarte dennen!
4. xliisaa - Bentley - New Forest x Arabier - Kan los tussen draadjes, zadel- en bitloos, een beetje vd, ruiter kan in jurk komen Foto Foto Foto Foto
5. daniellejody - Tygo - Fjord - Veel leuke setjes en goed fotomodel (meer foto's komen)Foto
6. xAntgillya - V.C xAntgillya - Arabische Volbloed - Album met foto's
7. josje4 - Baie Rose - KWPN merrie van Gribaldi - Foto Foto Foto Foto Foto (ovb)
8. Patty14 - Switch - Shetlander - Foto Album album
8. Rienie1986 - Mazou - KWPN - kan netjes draven/galopperen aan de longeerlijn Foto Foto Foto
9. xxx_manon_pp - Josti - Haflinger - Foto Foto
10. Joyced - Bonaparte - KWPN - Foto Foto Foto
11. _Jorien_ - Whaya - KWPN, type tuigpaard - Foto's komen nog!
12. Ekeif96 - Eikenhorst's Emiel - New Forest - Kan onder het zadel en een beetje vd - Foto Foto Foto Foto
13. laurajoy 15 - Joy - VD jambette, flemen, gapen, nee schudden, spagaat, wijken v. druk, achteruit, begin kl. buiging + compliment, mooi kijken, z dress. en z springen. Foto Foto Foto Foto Foto Filmpje
14. Soesju - Aranka - Album
15. Nicolet90 - Candans - KWPN - Foto foto (Alleen in punthorst)
16. maaike1991 - ? - Foto
KirstenVosje schreef:Zou je even de naam en het ras van je paard willen vertellen, plus minimaal 1 extra foto en eventueel nog wat bijzonderheden?