Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjola schreef:ja tuurlijk maar ik bedoelde ook meer dat ze mee ging en gewoon een beetje foto's maakt ze kan ook opzich wel een foto impressie maken van alles dat vind ze denk ik nog wel leuker ookdat ze gewoon overal foto's van maakt ook van bijv de fotografen die bezig zijn
dus dat was sws niet de planning. Ik moet zelf altijd 3wkn van te voren vrij vragen, en hoor vaak dat dat al lang van te voren is. Ik zal wel even zien, in werkelijkheid geven vaak veel mensen zich op die niet kunnen (ivm vervoer, paard niet op conditie, toch net dat ene etentje wat belangrijker is enz. enz.) Er moet natuurlijk wel een leuk clubje over blijven.
HijadelaLuna schreef:Het is een bewuste keuze om nog geen data vast te leggen, dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren.
Ik ga niemand verplichten naar Ruinen te gaan, wil alleen de optie open houden voor degene die wel willen
Sommigen moeten vrij vragen en/of dingen regelen als vervoer. Hoe eerder iedereen de datum weet, hoe meer mensen iets kunnen regelen.
als het dan uiteindelijk een zaterdag wordt val je dus al af en dan zitten we met iemand minder.
dus zo'n ramp is het nog niet dat er vandaag of morgen nog geen datum bekend is.
Vorige meeting was namelijk op een zaterdag en zoals ik zei, dan kan ik niet en dan kan ik mezelf gewoon meteen van de modellen lijst halen.