Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Maart
[BM] fotomeeting in Zuidlaren (GR) | 10 maart | Drenthe | Inschrijven: modellen gesloten
[BM] Fotomeeting Zeegse (Zuidlaren) 24.03.2013 | 24 maart | Drenthe | Inschrijven: modellen gesloten
[BM] Winter fotomeeting Friesland | 24 maart | Friesland | Inschrijven: modellen gesloten
April
[BM] Fotomeeting Mensen - Bos van Ypey - 7 April | 7 april | Friesland | Inschrijven: Modellen gesloten
[BM] Fotomeeting Dwingelderveld 20.04.2013 | 20 april | Drenthe | Inschrijven: Modellen gesloten
[BM] Fotomeeting friesland ! | 21 april | Friesland | Inschrijven: modellen gesloten
[BM] Vervolg fotomeeting Terhorsterzand: 21/04 | 21 april | Drenthe | Inschrijven: modellen gesloten
Mei
[BM] Menselijke fotomeeting bij De Zwarte Dennen, punthorst | Geen datum, alleen een maand | Overijssel | Inschrijven:
[BM] Fotomeeting paarden/pony's overijssel! | 2 mei | Overijssel | Inschrijven:
[BM] Paardenmeeting Aamsveen (Enschede/Glanerbrug) | 18 mei | Overijssel | Inschrijven:
[BM] Fotomeeting voor iedereen! In Lelystad. | 26 mei | Flevoland | Inschrijven: modellen gesloten
Juni
[BM] Fotomeeting omg. Rinsumageest (Fr.) | 2 juni | Friesland | Inschrijven: modellen gesloten
[BM] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) 30/06 | 30 juni | Drenthe | | Inschrijven: Open t/m 24 maart
[BM] Fotomeeting paarden Drenthe (Havelterberg) in de zomer. | 9 juni | Drenthe | Inschrijven: modellen gesloten
Nog geen datum
[BM] Fotomeeting Paarden Zuursche Duinen - 9 juni | Geen datum | Groningen | Inschrijven:
[BM] hondenfotomeeting zandbergen losser | Geen datum | Overijssel | Inschrijven:
[BM] fotomeeting paarden groningen/friesland/drenthe | Geen datum | Groningen | Inschrijven:
[BM] Zomer fotomeeting paarden Friesland. | Geen datum | Friesland | inschrijvingen: Open tot 15 maart
paardjes123 schreef:Ik mis wel noord-holland, ik las het topic naam toen dacht ik ff kijken wat er bij mij in de buurt is. (woon in de kop van noord holland)
Maysie schreef:paardjes123 schreef:Ik mis wel noord-holland, ik las het topic naam toen dacht ik ff kijken wat er bij mij in de buurt is. (woon in de kop van noord holland)
Ik zit met het idee te spelen om er 1 in de buurt an den helder/ julianadorp te organiseren maar je zit dan wel met een beperkte tijd qua maand.. En het weer is nog zo instabiel.