Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoli schreef:Update!
Fotografen:
- xliisaa
- EquiPhoto
- Muurp
- Krijtje
- Niobe
- Anoli
- Lottjxx
Modellen:
- Nikki026__ - Zweetvos Haflinger x KWPN: Alfredo
- Deeeeeeemi - Zwarte KWPN: Zadoff
- katie_hvjOuw - Bonte paard Hunter
- Kingbilly - Zwarte kwpn merrie Eden
- Kitzbi - Haflinger
- Snoopydogy ?
En we zoeken nog steeds modellen. Dus meld je snel aan nu het nog kan
Citaat:Update!
Fotograven:
- xliisaa
- EquiPhoto
- Muurp
- Krijtje
- Niobe
- Anoli
- Sani
- Lottjxx
Modellen:
- Kitzbi - Haflinger - Kitzbi 1 Kitzbi 2
- Picassox - Bruine Gribaldi merrie Uggs 1 Uggs 2
- Nessie -
- Snoopydogy ?
- Sharonaa_
Sani schreef:Citaat:Update!
Fotografen:
- xliisaa
- EquiPhoto
- Muurp
- Krijtje
- Niobe
- Anoli
- Sani
- Lottjxx
Modellen:
- Kitzbi - Haflinger - Kitzbi 1 Kitzbi 2
- Picassox - Bruine Gribaldi merrie Uggs 1 Uggs 2
- Nessie -
- Snoopydogy ?
- Sharonaa_
Ik wil ook nog steeds graag mee dus de juiste lijst quoten graag.
kingbilly schreef:Hee!
Sorry voor de late reactie, maar ik heb een schouder blessure en het was een beetje rommelig deze dagen. Maar het lijkt een goed idee om morgen om 20.00 de poll te sluiten en dan de meeste stemmen gelden en dan vind ik het heel jammer voor de mensen die niet kunnen. En over de plek moeten we nog even kijken en volgens mij wist Anoli wel een goede plek, maar ze moest even kijken met het parkeren. Zelf sta ik ook nog open voor andere locaties aangezien ik niet niet bekend ben in de omgeving, omdat we hier pas in de zomer zijn komen wonen, maar ik hoorde goede verhalen over de golfbaan, dus ik zal wel even aan mijn moeder vragen of ze naar de golfbaan kan rijden om evt. wat foto's te maken.
@Noeni, xWildrose, lovercortana, Lottjxx als er mensen uitvallen vanwege de data dan kunnen jullie in hun plek. dus vanaf morgen weten we meer
kingbilly schreef:Hee!
Sorry voor de late reactie, maar ik heb een schouder blessure en het was een beetje rommelig deze dagen. Maar het lijkt een goed idee om morgen om 20.00 de poll te sluiten en dan de meeste stemmen gelden en dan vind ik het heel jammer voor de mensen die niet kunnen. En over de plek moeten we nog even kijken en volgens mij wist Anoli wel een goede plek, maar ze moest even kijken met het parkeren. Zelf sta ik ook nog open voor andere locaties aangezien ik niet niet bekend ben in de omgeving, omdat we hier pas in de zomer zijn komen wonen, maar ik hoorde goede verhalen over de golfbaan, dus ik zal wel even aan mijn moeder vragen of ze naar de golfbaan kan rijden om evt. wat foto's te maken.
@Noeni, xWildrose, lovercortana, Lottjxx als er mensen uitvallen vanwege de data dan kunnen jullie in hun plek. dus vanaf morgen weten we meer