Ik heb van een aantal modellen/fotografen nog niet gehoord of ze mee gaan. Ze hebben de onderstaande PB ontvangen:
Van iedereen waarvan ik wel een reactie heb ontvangen is de OP bijgewerkt. Bij de fotografen staat er een ! voor je naam, en bij de modellen achter je naam ochtend/middag als voorkeur. ----------- Hoi,
Helaas heb ik van jullie nog geen reactie ontvangen of jullie erbij zijn op 16 september. Graag zsm een reactie, en de vraag of de modellen er in de ochtend kunnen zijn? Voor de middag zijn namelijk al veel aanmeldingen...
Ik wil uiterlijk morgen de lijst maken, dus graag voor morgenavond reactie. Zonder reactie ga ik reserve modellen en fotografen uitnodigen en weet ik niet zeker meer of je ook mee kunt gaan (en dat zou heel jammer zijn..)
Groetjes, Angela
------ Kortom: morgenavond wil ik een lijst (indeling) maken, waarbij ik zonder reactie van degene die nog niets hebben laten weten, de reserve fotografen en modellen ga PB-en.
Ik meld m'n paard af als model.. kost helaas 80 euro om vervoer te regelen dus dat wordt me een beetje teveel. Als fotografe wil ik nog wel graag mee . Zou ik met iemand mee kunnen rijden vanaf een station?
Dan haal ik elmiran van de lijst, en PB MissCharlie dat ze welkom is met 2 paarden (kon alleen komen met 2 paarden, en omdat de deelname van Raya00 onzeker is, kunnen ze beide komen). In het "ergste" geval hebben we 11 modellen, dat krijg ik in het schema wel gepast
Raya00 weet je al meer?
elmiran
Geplaatst: 06-09-12 22:09
@Miracle_: Voorthuizen
Baal er wel van maarjah heb wel een rijbewijs dus mag met een 1 paardstrailer rijden. Alleen t probleem is dat ik pas 5km gereden heb sinds ik m'n rijbewijs heb gehaald (3jr geleden) dus dan ga je ook niet zomaar een auto en trailer huren.