(als ik dan mee mag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Leuke modellen al! De shetjes gaan alleen níet los, dan ben ik ze kwijtNeem wel lange longeerlijnen mee
(als ik dan mee mag, dit keer hopen dat de paardjes er níet tussenuit knijpen...)
Balou_k schreef:Ik heb er ook echt zin in!!
Ik doe een beetje helpen die dag en mag mee kiezen in de modellen, ik kom dan dus samen met Maris en ons Bubbletje.
Ik neem ook een camera mee, en ik maak vaak overzichtsfoto'sWelbekende landschapsfotografe haha, ik vind ht altijd erg leuk en doe ook wel m'n best en soms wilt het nog lukken ook
Marjoow schreef:Balou_k schreef:Ik heb er ook echt zin in!!
Ik doe een beetje helpen die dag en mag mee kiezen in de modellen, ik kom dan dus samen met Maris en ons Bubbletje.
Ik neem ook een camera mee, en ik maak vaak overzichtsfoto'sWelbekende landschapsfotografe haha, ik vind ht altijd erg leuk en doe ook wel m'n best en soms wilt het nog lukken ook
Als je wilt, mag je mijn camera wel lenen die dag? Mits je er supervoorzichtig mee bent natuurlijk
Balou_k schreef:Marjoow schreef:Als je wilt, mag je mijn camera wel lenen die dag? Mits je er supervoorzichtig mee bent natuurlijk
Oehh dat is lief
Ik ben sowieso voorzichtig met camera's en vooral als ze van ieamand anders zijn
Anne_mieke88 schreef:Grani is wel cool, hij is dus donker met lichte manen?
dat zie je niet vaak...
Succubi schreef:Anne_mieke88 schreef:Grani is wel cool, hij is dus donker met lichte manen?
dat zie je niet vaak...
Dat zie je idd niet vaak.
Er zijn niet echt veel zilverappel zwarte (halve) rocky's in NL. Wel een paar ijslanders en een tinker (ook zilverappel bont).
En Gráni is echt zwart (in de zomer donker bruin) en spierwitte manen