Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bamii schreef:Ik sla denk ik een indianen meeting over, lijkt mij ook heel leuk maar heb op dit moment meer inspiratie voor red riding hood. Plus dat wat variatie wel leuk is, zowel voor de fotografen en andere modellen![]()
Ik zou best wel eens een thema shoot willen organiseren, hier in de buurt is ook veel bos, heide en water. Winter wonderland/ once upon a time achtig ofzo
Bamii schreef:Ik sla denk ik een indianen meeting over, lijkt mij ook heel leuk maar heb op dit moment meer inspiratie voor red riding hood. Plus dat wat variatie wel leuk is, zowel voor de fotografen en andere modellen![]()
Ik zou best wel eens een thema shoot willen organiseren, hier in de buurt is ook veel bos, heide en water. Winter wonderland/ once upon a time achtig ofzo
Bamii schreef:Denk dat de locatie Beetsterzwaag of Appelscha (Drents Friese wold) gaat zijn. Begin herfst, als de paarden nog wat in de zomervacht zitten maar het wel een beetje oranje in het bos is, of juist met sneeuw. Of nog in de zomer. Zo veel keus, zoveel leuks en dat terwijl deze meeting net geweest is![]()
PlienR schreef:Bamii schreef:Denk dat de locatie Beetsterzwaag of Appelscha (Drents Friese wold) gaat zijn. Begin herfst, als de paarden nog wat in de zomervacht zitten maar het wel een beetje oranje in het bos is, of juist met sneeuw. Of nog in de zomer. Zo veel keus, zoveel leuks en dat terwijl deze meeting net geweest is![]()
Ja heel leuk! Appelscha heb je inderdaad ook erg mooie plekjes!![]()
![]()
Met herfstkleuren staat denk ik ook erg leuk idd!
Dan met paard haha..
[ [url=m/5BApS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Aaah Paulien jou paard wil ik ook wel graag op de foto zetten !
Annikee, zet je hier linkje neer van dat topic ? Ik ben benieuwd