We hebben helaas 1 afzegger onder de fotografen. Ik kan nu ook geen reserve meer gaan regelen. Te kort dag helaas.
Tigress
Geplaatst: 20-03-16 11:08
Ik ga over een half uurtje onderweg ik moet er een dik half uur over rijden Ik neem trouwens mijn hond mee, zodat ik na de meeting nog even lekker kan wandelen, anders komt hij vandaag niet meer aan bos toe . Hij zal gewoon aan de lijn blijven bij mij en heeft niks tegen paarden mocht er een paard of persoon problemen mee hebben, geef dan even een gil want dan geef ik hem zijn botje en leg ik hem even ergens vast ipv dat hij mee loopt
Ik ben half uurtje terug ook thuis gekomen haha. Eerst even een douche genomen op standje crematorium! (Haha, die blijft erin) Nu s ff kijken naar de fotootjes
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-03-16 16:36
Ik ben ook net thuis! Ging wel lekker snel op de fiets, kan alleen mn kleren uitwringen nu... Als ik de volgende keer een aangeboden lift afsla, willen jullie me dan aan deze dag herinneren? Was wel super georganiseerd en ondanks de regen weer super gezellig! Nu gauw de boel uploaden en uitzoeken
Fijn dat jullie weer thuis zijn dames! Hier stap ik ook net van onder de warme douche. Heerlijk!
Toen we wegreden zag ik jullie nog op t zandpad rijden. Is dat allemaal goed gegaan?
Pfjieuw. Wat was ik blij trouwens dat jaron bleef staan en dat de fotografe(naam ben ik ff vergeten helaas!) hem zo kon pakken. Het boefje ook he!
Muronia
Geplaatst: 20-03-16 16:55
En ik ben op mijn werk aangekomen, lekker opwarmen, kopje thee, broodje eten en dan maar eens aan de slag. Ik durf nog niks te zeggen over mijn foto's. Zo op het schermpje lijken er wel een paar leuke bij te zitten, maar het kan op de computer straks wel heel anders eruit zien, dus ik kijk vandaag gezellig mee met wat jullie hier posten en hoop mijn foto's vannacht te kunnen uploaden Ik vond het ook erg gezellig!!