Volgens mij wel! Zou je morgen kunnen??? Moet je anders even Marlies een bericht via fb sturen!
Junia
Geplaatst: 25-07-15 23:22
Eerst toch nog maar eens gewassen met betadineshampoo en ook nogmaals de biotex geprobeerd en lekker lang laten weken in een lauw badje. Helaas zonder enig effect.
Toen in de ketchup:
Na nog een keer zilvershampoo en zelfs tandpasta is dit het uiteindelijke resultaat:
Niet schoon maar ook niet meer goor. De pruikenspray gaat mee in ieder geval :p Ga er sowieso maar vanuit dat ik er gewoon ben met Tirzah hoor! Het weer ziet er inderdaad goed uit.
Ik heb haar een appje gestuurd, maar zou sowieso gewoon opstaan met de tijd die je nodigt hebt om op tijd te komen. Ze zal morgenochtend wel op tijd wakker zijn. Ik denk haast wel zeker dat je mee kan.
Er is alleen iets, ik kan er blijkbaar niet komen met het ov... Zou iemand me op kunnen halen in bijv. Barneveld?
Oh en zou ik het nummer van Marlies mogen, dan bel ik morgen ochtend zelf wel even
_Mari_
Geplaatst: 26-07-15 00:26
Dankje jikke !! Mooi compliment. Je mag hem altijd fotograferen . Ik ben absoluut niet van het afzeggen maar ik krijg het niet voor elkaar hij vind het niet verstandig ondanks dat het morgen redelijk/goed weer kan zijn. Ik ben afhankelijk van de auto en.chauffeur . Ik wil iedereen heel veel plezier wensen ! Ik wilde graag vd partij zijn want had zo een zin in een tinkermeeting! Hoop dat ik volgende keer mee mag doen.
Wendy_Komen
Geplaatst: 26-07-15 00:27
En hij wilt morgen ochtend niet kijken hoe het is voordat hij beslist?
Toevallig haalt Marlies al iemand op van Barneveld! Ik kijk even wie. Heb haar mobiel helaas niet.
Als ik nog last minute een extra paard/model moet meenemen dan gooi ik er gewoon nog één in de trailer hoor. Missy stond toch al als reservemodel. Wil ze alleen wel graag allebei in de ochtend zodat ik 's middags kan boshobbelen.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-15 07:23
Lief van je maar het is nu te laat om het schema om te gooien. Als jij in de ochtend wil heb ik er vier en in de middag maar twee . Is onhandig verdeeld. En dan moet de middag later komen dan er nu in staat. Nee we houden het maar zo.