Ik vond het ook echt ontzettend gezellig! Ik ga nu even vlug de foto's bekijken en daarna koken. Hopelijk kan ik vanavond dan wat foto's online plaatsten
Ik heb ook een leuke middag gehad! Ben net weer thuis (vanuit de meeting naar mijn moeder om de kinderen op te halen en daar gegeten). Heb het importeren wel aangezet maar denk dat ik morgen ga beginnen
Het was geweldig!!!! Bedankt allemaal!! Ik heb al een paar foto's klaar inmiddels, maar ik zet die straks even tegelijk hier neer. Ik moet eerst even mijn paard muesli brengen Sorry!
Wat fijn dat jullie goed weer hadden! Wilde nog langs komen voor de gezelligheid, maar het was al 4 uur.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 13-06-15 20:53
Dan trap ik wel af Helaas ga ik morgen en de rest van de week waarschijnlijk niet nabewerken, dan heb ik proefwerkweek. Daarna hoef ik niks meer (bijna vakantie) dus kan ik lekker gaan bewerken!
Dit was toen Dorlinde de boom in geklommen was
Laatst bijgewerkt door Artocreas op 13-06-15 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Valanee
Geplaatst: 13-06-15 20:55
Ja, we hadden echt top weer! Gaat het al iets beter met je zoontje?
Hele gave foto fatima! Prachtige sfeer!!
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Ohja inderdaad, Jespri, hoe gaat het met je zoontje?
En dankje Anouk!
Jespri
Geplaatst: 13-06-15 21:03
Mooie foto zeg!
Lief dat jullie er naar vragen. Het is duidelijk een oorontsteking. De druk lijkt er nu wel af en ook de koorts is weg. Hij is nog wel wat huilerig en er komt heel veel troep uit z'n oortje. Hij zou eigenlijk bij oma slapen vanavond, maar heb hem lekker thuis gehouden. Eigen bedje is toch het fijnste als je niet lekker bent. Hopelijk slaapt hij vanavond lekker door. Afgelopen nacht heeft hij van 11 tot half 3 wakker gelegen. Vind het niet erg om wakker te zijn voor hem, maar vind het zo zielig. Je voelt je zo machteloos dan.