Ik heb problemen met uploaden, krijg ze er niet op (op de een of andere manier weigert mijn pc zodanig mee te werken dat ik op de site kan inloggen). Heb groep 1 wel klaar, groep 2 half klaar. Hoop morgen alles af te ronden Als het goed is, is Marjolein zo lief om ze voor me online te gooien incl mijn contactgegevens.
Chaplin en Lucky staan online! De anderen van groep 2 ga ik proberen vanavond af te ronden en morgen online te hebben. Maar heb van de week nog tentamens, dus even kijken in hoeverre het gaat lukken
Is er iemand die voor mij de foto's op de site zou willen zetten? Lukt me gewoon echt niet om in te loggen zonder dat ie om koppeling met facebook vraagt (eist).. :-(
Mail je nu de foto's van de tweede groep nog. Derde groep ben ik nog mee bezig, volgen vanavond of morgen hoop ik. Kan even geen garantie geven ivm paar persoonlijke problemen, sorry
Morgen en overmorgen laatste tentamens (was 2 weken lang). Vrijdagmiddag na het tentamen ga ik de laatste groep, de eerste groep van die dag, afmaken. Excuses dat het langer duurt.
Geen probleem hoor! Ik heb 4 weken gesteld vanwege de vele modellen, dus dat is in principe tot zondag! En school gaat natuurlijk sowieso voor, dus als het daardoor wat langer duurt is at ook niet erg