Ja, voor ons was het ook een goede ervaring, vooral Zos is niet gewend om zo ver te gaan, Nikita wordt nu wat groter dus dan kan dat wat makkelijker. Nikita vond het ook erg leuk!
Anoniem
Geplaatst: 22-02-15 17:27
DrawnHorse schreef:
Ik gebruik Eset, die zorgt ervoor dat de virussen gelijk gedetecteerd worden en de pagina geblokkeerd worden
Ik zal zo eens kijken naar Eset, nu opeens doet mijn laptop weer normaal, raar hoor.
Wauw wat een mooie foto's al! Die tegen het licht in foto van Cynosa is ook gaaf zeg! Heb wat gemist zie ik wel, vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maybe next time.
Air
Geplaatst: 22-02-15 18:03
Cuuuuute!
Wapperende manen
Wieeeeh
En nu ga ik op volgorde verder.
Als je overal advertenties hebt dan moet je even Malware Bytes downloaden en laten lopen. Als virusscanner gebruik ik AVG of Avira, ik wissel af. Beide gratis.
Laatst bijgewerkt door Air op 22-02-15 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Photoshop en alle andere programma's die open stonden zijn voor de zoveelste keer uitgevallen, nieuwe virus scanner gaf net wel een bedreigend programma aan en die is al verwijderd. Maar nog steeds doet m'n laptop raar. Heb nu even een grotere scan uitgevoerd en kijken wat daar uit komt.. Ik wil bezig met de foto's!!!
Weet iemand nog een goede site om de foto's in mapjes te plaatsen? Anders moet ik het via WeTransfer doen per persoon, maar ik vind het zelf ook altijd leuk om naar anderen hun foto's te kijken