Ik zal m'n best doen, maar ik moet voor morgen 12 uur ziek veel inleveren en nog (beginnen met) leren voor m'n tentamens volgende week:') Oja ik moet ook nog foto's bewerken van een betaalde shoot Zal tussen het leren door wel proberen wat te doen haha.
Leuke foto's!
MarjoSonny
Geplaatst: 15-01-15 22:57
Wat een mooie foto's allemaal!! ben er echt super blij mee !
Wauw Shirley wat zijn de foto's mooi geworden... het ziet er helemaal niet koud uit op de foto's ha ha ha En wat heb je het halstertje mooi weg gewerkt.... Ik heb er al 2 gezien die ik wel heel graag bij je wil nabestellen Ik denk dat die heel leuk zouden staan in een kamer van een leuk meisje van 7
En Jetske zorg eerst maar dat, je al je studie punten binnen haald hi hi hi... Dat lijkt me al een hele klus... En natuurlijk ben ook ik nieuwsgierig maar.... nou ben je straks gewoon het excellente dessert ha ha ha En ik vond de foto die je al geplaats had ook zo gaaf...
En wat zijn de foto's van Timmie leuk.. wat kan die lief uit zijn ogen kijken... wat een knuffel... En Roos wat een geniaal model is dat...
Ik heb ook even gekeken naar de andere paardjes .. daar zijn ook super leuk.... Het is dat die wind zo koud was.. maar op de foto's ziet het weer er toch fantastisch uit.
Ik keek even in je topic Shirley, en ik vond de foto's die je van Ben hebt gemaakt ook super... die was toch ook gewoon model met zijn leen pony ? Ben heeft op FB ook een pagina waar je ze kan plaatsen trouwens. Maar ik denk dat je die al gevonden had. Ik denk dat hij dat vast leuk vind, en hij zit ook op bokt. Echt een gave foto die spring foto