Wauw dat is gaaf! Ik hoop echt dat er iets wonderbaarlijks gebeurd met m'n rug... Maar ik kan nu bijna alleen zitten en liggen en zitten heb ik al vrij snel pijn, dus.....
Heb je een bad waar je in kan? Lekker warm? Toevallig diclofenac? Lekker spierverslappend spul
Summerfly
Geplaatst: 19-12-14 22:38
Veel sterkte Saskia! Leuk dat je meegaat, tof idee heb je josewoos!
Ik heb eigenlijk nog niet echt mijn idee van wat ik wil uitdrukken beschreven, maar ik wil dus dmv een jurk met mantel, lichte krullen in mijn haar en mijn make-up naturel een beetje dat onschuldige en 'zoekende'(bijv door dan die olielantaarn voor me uit te houden oid) laten zien, zoals dit:
Basis: Bebloede blouse, donkere panty en topje met giletcorset. Dan kan er gekozen worden uit een wetlook legging met een velourse sjerp of een leren short.
En voor de rest sleep ik vanalles mee. Hoop morgenavond alles nog op de foto te kunnen zetten. Qua schedels heb ik minder nieuws, door alle vochtigheid hebben we besloten om ze toch thuis te laten. (Zesteigert ook weer blij, alhoewel ik er nog over nadenk er 1 in het dasboardkastje te verstoppen. )
josewoos
Geplaatst: 19-12-14 22:42
Ben echt zo benieuwd naar alle creaties Echt heel verschillend, maar gaaf
Verzamelen we nu om 11:30 of eerder? Ben het even kwijt
Bagheera_206
Geplaatst: 20-12-14 10:27
Accu's en penlights zijn bijna vol. Alleen nog die AAA's in de lader gooien. Hopelijk waait het morgen bij jullie minder dan nu bij ons aan de kust... Dan waait mijn Speedlite om als ik er een paraplu voor zet.
Manou&Sylvana: Ik ben om 10.00u bij Marit zodat we tussen 10.00u en 10.15u richting FM kunnen rijden. Als we met Charlotte gaan zijn jullie ongeveer € 6,50 kwijt aan benzine. Ik begrijp dat jullie allemaal alleen 1 cameratas hebben en niet zoveel andere zooi. Dan moet het wel passen met 4 tassen, strobissetje en een spiegel.