Ja ik ook... wat een gedoe om een heel kostuum in elkaar te zetten zeg...
Zit ook nog over mijn character te twijfelen, dit is toch wel een meeting voor mooie gewaden met een grote kap en mijn kostuum heeft meer weg van een piraat. Ook vet maar iets met een cape past misschien wat meer bij deze meeting...
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van jullie kostuums
Dames en heer, het spijt mij zeer dat ik niet aanwezig ben geweest op bokt. Ik heb te dealen met persoonlijke issue's waar ik graag goed overheen wil zijn voordat ik me hier weer volledig op stort. Ik zal zodra het beter met me gaat, hier weer volledig alles oppakken. Alvast bedankt voor het begrip!
ik moet mij helaas afmelden voor deze meeting , ik baal enorm maar het gaat me gewoon niet lukken mijn kostuum af te krijgen zonder naaimachine, een duur kostuum kopen heb ik het geld helaas niet voor, Ik wens iedereen succes met het afmaken van jullie kostuum!
Ik moet me ook afmelden. Mijn school heeft toetsweken ingepland rondom 2 april en die tellen heel erg mee voor mijn overgang. Ik baal er echt ontzettend van..
Even een update, ik zelf ben er weer aardig bovenop, helaas heb ik het enorm druk met werk en met paard. Is het eventueel een optie om de meeting te verzetten rondom de meivakantie?
Ik vind het prima, maar ik moet de datum echt goed van te voren weten, want ik moet het blokken in de agenda op het werk.
NorwayFjord
Geplaatst: 16-02-15 09:01
Zou voor mij ook beter uit komen, dan heb ik waarschijnlijk ook mijn nieuwe lens Voor mij maakt de datum niet heel veel uit, als het idd wel op tijd wordt aangegeven zodat ik die datum vrij kan houden op werk!