ninalovenina schreef:Ja als ik straks vijf van iedereeb af heb stuur ik een mail
Okee Leuk! krijg je dan ook de nabestelfoto's?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmetjee04 schreef:leuke foto's dames, volgens mij was het een succesvolle middag!
(als ik tips mag geven qua nabewerking; experimenteer eens met toon, contrast, kleur, lichtbalans e.d. om de foto's net iets levendiger te maken.)
Eviii_x schreef:Kimmetjee04 schreef:leuke foto's dames, volgens mij was het een succesvolle middag!
(als ik tips mag geven qua nabewerking; experimenteer eens met toon, contrast, kleur, lichtbalans e.d. om de foto's net iets levendiger te maken.)
Dankjewel, en dat was het zeker haha!
Tegen welke fotograaf heb je het dan?
Eviii_x schreef:Van mij mag je het proberen Kim! Graag zelfs, sta altijd open voor dat soort dingen
Eviii_x schreef:Ziet er een stuk beter en minder dof uit!
Hoe heb je dat gedaan?
Kimmetjee04 schreef:Eviii_x schreef:Ziet er een stuk beter en minder dof uit!
Hoe heb je dat gedaan?
"dof" is inderdaad het woord wat ik zocht. welke programma heb je?
ik heb adobe cs 6, heb de toon, contrast en kleur iets aangepast, en nieuwe laag geopend en deze wat donkerder/donkere waas erover gedaan en vervolgens met een hele zachte brush de bovenste laag (van de twee foto's) rondom het object wat weggehaald (ik gebruik grote brush, dus niet alleen het object maar ook wat er omheen weg gummen) zodat de achtergrond wel wat donkerder is maar het object meer naar voren komt
Brechtje_A schreef:Wessel is de eerste die ik gedaan heb, ben de hele middag weg geweest, dus geen kans gehad om nog meer te doen. Vanavond probeer ik nog een model te doen
Edit; Sorry Melissa, mijn computer doet vervelend, het gaat iets langer duren, maar vanavond heb je ze zeker