Net van Zazou twee foto's bewerkt zet ze ook op het forum
Morgen meer
Prince
Geplaatst: 06-09-13 00:27
Fantabulouss mooie foto's! Super .
Fantabulouss
Geplaatst: 06-09-13 11:52
Prince schreef:
Fantabulouss mooie foto's! Super .
Thanks ik ga vanmiddag weer verder hoor ben een eigen bedrijfje aan het opzetten...en dat kost veeeeel tijd , vandaar de vertraging met de foto's ...sorryyy
Haha nee dat lag dus echt aan m'n scherm haha Dus aan iedereen; ik kan de kleuren van de foto's nog aanpassen haha :j Stuur maar ff pb'tje als je dat wilt!
Ik kan jullie eindelijk vertellen dat jullie foto's online staan. De lijntjes zijn nog niet allemaal weggewerkt, maar dit kan ik op verzoek nog doen. Ik hoop dat jullie er toch nog blij mee zijn. Ze staan nu in de volgende link. Als jullie ze liever op dat forum willen hebben, laat dat dan even weten, dan zal ik daar van de week nog even voor gaan zitten. (Ben niet zo'n snelle computeraar, zoals jullie vast al gemerkt hebben.. )
Ik vind die kleur juist wel mooi Chantal! Of is dat heel gek...
Dank je Kim!!
Hebben we nu van iedereen de foto's? Groepfoto hebben we ook nog niet natuurlijk... Maar ik denk dat ok eerdaags ga nabestellen! Wil er nu een paar aan de muur!
Ik hoopte op nog wat actiefoto's.. Dave had toch wel even goed gek gedaan.. Of waren zijn acties niet heel goed vast te leggen?