_l_amanda_l_ schreef:Zijn er eigenlijk nog mensen naar havelte geweest vanmiddag? Er werd her en der nog wat geroepen nl, vanmorgen...
We hebben het nog wel overwogen, paardjes gewassen en zo. En 1 van de fotograves wilde ook nog wel wat doen... er stonden immers opklaringen. Maar wij hebben op een andere locatie afgesproken.. We waren er met 4 paardjes, in het begin was het nog wel heeel winderig.... wat wel hele mooie plaatjes met opwaaiende manen gaf ha ha ha ha
Maar daarna trok het open en hadden we zon. De locatie daar had ook water. Dus we hebben heerlijk nog in het water gespeeld en gedold ha ha ha
Heerlijke dag gehad. Ik was twee weken terug in Callantsoog voor de Friesen rit en toen was ar ook zo een erop of eronder weerbericht... en ook daar vreselijk geluk gehad met zon en heerlijke temperaturen... dus ik ben ontzettend blij dat ik gister gegaan ben. Maar ja ik zat al in de auto toen er nog besloten moest worden.... maar ik woon dan ook niet in het Noorden maar in het Oosten des lands
Maar ik ga in het voorjaar graag met mijn angelo Arabier met jullie mee
Hij is nu drie weken onder het zadel.... dus dat word dan mijn richtpunt ha ha ha ha met natuurlijk
een lekker voorjaars
en leuk gezelscha
Ik zal kijken of ik nog wat van de shoot kan plaatsen
maar mijn photo bucket is nogal weigerachtig......