de foto's vanuit de albums kunnen gewoon gebruikt worden of de link/eigenschappen gebruiken per foto of ze opslaan op je computer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rina schreef:Klinkt leuk Likemaaike, maar ik wil me nu even rustig bezig gaan houden met de beginners fotografen meeting. Daarbij is mijn rastypischte QH geblesseerd, kan dus niet onder het zadel. En mijn Paint hebben jullie nu al even genoeg op de foto gezet
rina schreef:Klinkt leuk Likemaaike, maar ik wil me nu even rustig bezig gaan houden met de beginners fotografen meeting. Daarbij is mijn rastypischte QH geblesseerd, kan dus niet onder het zadel. En mijn Paint hebben jullie nu al even genoeg op de foto gezet
Ben overigens even kwijt wie me nou via de mail een poging deed me te chanteren met die beginnersmeetingGrijnzzz dat gaat je niet lukken [ Afbeelding ] De beginnersmeeting komt er sowieso. Daar wil ik dan nl zelf ook achter de camera. Of die andere meeting dan ook nog doorgaat staat er imo los van
![]()
You can't blackmail me![]()
Muurp schreef:rina schreef:Klinkt leuk Likemaaike, maar ik wil me nu even rustig bezig gaan houden met de beginners fotografen meeting. Daarbij is mijn rastypischte QH geblesseerd, kan dus niet onder het zadel. En mijn Paint hebben jullie nu al even genoeg op de foto gezet
Ben overigens even kwijt wie me nou via de mail een poging deed me te chanteren met die beginnersmeetingGrijnzzz dat gaat je niet lukken [ Afbeelding ] De beginnersmeeting komt er sowieso. Daar wil ik dan nl zelf ook achter de camera. Of die andere meeting dan ook nog doorgaat staat er imo los van
![]()
You can't blackmail me![]()
Dat was ik.