Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_L schreef:_Dune_ schreef:Goed nieuws!!! De boswachter heeft ons toestemming verleend!!!!
Ik mag hopen dat hij dan overleg heeft gehad met Staatsbosbeheer daarover...
_Dune_ schreef:Goed nieuws!!! De boswachter heeft ons toestemming verleend!!!!
_Dune_ schreef:Hij haalde de meeting aan waarbij problemen zijn ontstaan. Daarnaast is hij in dienst van Staatsbosbeheer. Mochten er problemen zijn, dan bel ik de boswachter of bij controle laat ik de betreffende boswachter bellen, hij kan aangeven dat hij toestemming heeft verleend hiervoor. De boswachter kent mij, heeft geloof ik ook mijn telefoonnummer, kent mijn paard, dus ik vertrouw erop dat het goed komt.
Voor andere meetings lijkt het mij verstandig om dit ook in overleg te doen met Staatsbosbeheer.
_Dune_ schreef:edit: Zojuist heb ik de boswachter gesproken, hij vindt het geen probleem, zolang we niet met auto's de bossen in gaan (duh!), niets afzetten en de hei niet betreden. Aangezien ik me nu wel verantwoordelijk voel, vraag ik dan ook hierbij jullie medewerking om niemand tot last te zijn, de heide niet te betreden en geen stuk gaan afzetten.
Fading schreef:Zou toch even naar het staatsbosbeheer mailen...
_Dune_ schreef:Goed nieuws!!! De boswachter heeft ons toestemming verleend!!!!
edit: Zojuist heb ik de boswachter gesproken, hij vindt het geen probleem, zolang we niet met auto's de bossen in gaan (duh!), niets afzetten en de hei niet betreden. Aangezien ik me nu wel verantwoordelijk voel, vraag ik dan ook hierbij jullie medewerking om niemand tot last te zijn, de heide niet te betreden en geen stuk gaan afzetten.
Femke_L schreef:Hmm, ik blijf het vreemd vinden..
Gewoon het feit dat Staatsbosbeheer aangeeft dat er geen fotomeetings gehouden meer mogen worden met paarden omdat de duinen daar niet voor bestemd zijn.
En dan neem jij contact op met de boswachter, omdat je hem kent, en dan mag het opeens wel..
Ergens is het hartstikke tof dat de meeting kan doorgaan.. Maar aan de andere kant denk ik, het is toch wel een beetje vreemd.. Staatsbosbeheer trekt dus geen duidelijke lijn en verleend dus wel toestemming aan mensen die ze kennen...
Maar een andere kwestie dan.
Jij komt met je paard toch, of kom jij als fotograaf?
Want als jij als model komt, dan ben je er maar een dagdeel, wat als de boswachter in het andere dagdeel komt kijken.
Overigens..
Toen de boswachter bij mij kwam, moest ik een vergunning voor het evenement laten zien..
Krijgt de organisator van deze meeting dan ook een vergunning op papier?
Overigens kwam de boswachter wel bij mij kijken, was niet blij, maar er waren geen problemen, dus voel me niet aangesproken over het bovenstaande.. Wel gaf hij aan dat er áltijd sporen achterblijven van die losgooipaddocks en vertrapte hei en dat we de heide écht niet mogen betreden..
Femke_L schreef:Maar een andere kwestie dan.
Jij komt met je paard toch, of kom jij als fotograaf?
Want als jij als model komt, dan ben je er maar een dagdeel, wat als de boswachter in het andere dagdeel komt kijken.
Femke_L schreef:Overigens..
Toen de boswachter bij mij kwam, moest ik een vergunning voor het evenement laten zien..
Krijgt de organisator van deze meeting dan ook een vergunning op papier?
Overigens kwam de boswachter wel bij mij kijken, was niet blij, maar er waren geen problemen, dus voel me niet aangesproken over het bovenstaande.. Wel gaf hij aan dat er áltijd sporen achterblijven van die losgooipaddocks en vertrapte hei en dat we de heide écht niet mogen betreden..
Femke_L schreef:Waarom zou ik de boswachter moeten bellen? Ik bedoel, ik hoef geen meeting meer te organiseren in de duinen en dat zal ik ook niet meer doen, althans geen paardenmeeting.
Ik hoef niet mijn gelijk te behalen. Ik wil alleen aangeven dat ik vind dat er met ongelijke maten wordt gemeten..
_Dune_ schreef:Femke_L schreef:Waarom zou ik de boswachter moeten bellen? Ik bedoel, ik hoef geen meeting meer te organiseren in de duinen en dat zal ik ook niet meer doen, althans geen paardenmeeting.
Ik hoef niet mijn gelijk te behalen. Ik wil alleen aangeven dat ik vind dat er met ongelijke maten wordt gemeten..
Waarom ben je dan zo aanvallend naar mij toe? Don't shoot the messenger! Ik bied aan om iets te regelen, ik krijg het geregeld en dan krijg ik vervolgens dit soort reacties!! Niet netjes