jeeej lekker weer!! Ik word kwart voor 1 opgehaald en dan komen we die kant op! En Amy t zou me niet verbazen als wij matchen... 3x raden welke kleur mijn bikini is
AZNLady
Geplaatst: 18-08-13 11:37
arizonagreen schreef:
jeeej lekker weer!! Ik word kwart voor 1 opgehaald en dan komen we die kant op! En Amy t zou me niet verbazen als wij matchen... 3x raden welke kleur mijn bikini is
Van sommige modellen weet ik dat ze ook foto's maken, zoals Babli, AZNLady en Arizona. Dus jullie heb ik dan ook bij de fotografen gezet! Jeffrey heb ik er trouwens ook nog niet bij gezet, omdat ik er ook meteen een foto van hem bij wil zetten en ik zijn persoonlijke site niet weet
Zullen we ook nog vrouwelijke modellen doen? Zoals Christel, Sologirl en XAlice?
lovelanga
Geplaatst: 18-08-13 18:29
Leuk! Zou ik misschien ook nog mee mogen als fotograaf? Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de foto`s van vandaag, maar die komen zeker op een nieuwe fb pagina te staan of nie?
Ik heb je op de lijst gezet!! Foto's komen gewoon op dit topic te staan neem ik aan.
Rhyddid
Geplaatst: 18-08-13 19:28
Ik moest en zou vanavond al foto's plaatsen! Dus hierbij de foto's.
Wauw... wat een sh*tkwaliteit levert Facebook toch... Foto's zijn wel allemaal scherp, maar niet via Facebook De andere foto's ga ik via Google + uploaden!! Via Fb was voor mij sneller
Was gezellig meiden (en heer ) Zusje was echt heel erg moe dus konden jammer genoeg niet blijven tot de zonsondergang. Hoop dat jullie daar nog mooie foto's hebben kunnen maken! Zijn erg benieuwd naar de resultaten.. nu komt het moeilijkste gedeelte..geduld hebben haha!
Rhyddid
Geplaatst: 18-08-13 21:33
babli schreef:
Zijn erg benieuwd naar de resultaten.. nu komt het moeilijkste gedeelte..geduld hebben haha!