Omgeving is prachtig, veulentjes erg lief en leuk om even hoi tegen Timo te zeggen! Ben benieuwd hoe je foto's van de veulens gelukt zijn Timo, komt er een topic hier op bokt? Of op de manege website?
Gezien ze mij nu hebben gecharterd om toch naar het Boktgala te gaan en ik zaterdagnacht pas om een uur of 3 thuis ben wss toch maar de middaggroep svp
Nou, ik ken mijn buitenpaard en die heeft 's ochtends nog wat verzorgingsuurtjes nodig voordat wij netjes op de foto kunnen . En aangezien ik niet zo'n zin heb om al om 5 uur 's ochtends op te moeten staan .
De ochtendgroep begint tussen ongeveer rond half 10 en half 11
Sjoef
Geplaatst: 24-05-13 16:19
Leverage schreef:
Ahh waarom kiest iedereen voor de middag groep, ochtend licht is veel mooier om te fotograferen!
oh dan vind ik ochtend ook leuk! c:
Leverage
Geplaatst: 24-05-13 16:45
Hehe, ligt er wel aan hoe het weer ook is hoor! Heb vandaag toevallig gefotografeerd voor een school project en daarbij scheen de zon zo fel dat het net leek of het 2/3 uur in de middag was terwijl het 11 uur sochtensd was En de week heb ik om 2 uur gefotografeerd en dat ziet er weer uit als ochtendlicht
Ik moet me helaas afmelden Krijg het niet rond met vervoer. Vriendinnetje wat zou kunnen rijden is dan op vakantie & mijn vader heeft andere plannen, helaas. Hopelijk hebben jullie een super meeting & worden er mooie foto's geschoten. Veel plezier iig