HEb er ook zin in Morgen mijn heren soppen Zat er eerst over te denken arty's manen in te vlechten maar dan word het een krullebol als ik ze eruit haal.(of een my little pony, vind marlies misschien leuk ) Hij heeft in zijn staart altijd al een slag zitten meer dan genoeg
Heb er ook zin in, ik kom zaterdag met mijn 2 kleintjes!! Is mijn eerste fotomeeting dus ben erg benieuwd! Moet ik nog extra spullen meenemen? Ik neem een rood jurkje mee en heb touwhalstertjes. Heb ook een hoofdstel maar die vind ik persoonlijk niet zo mooi... Hebben jullie nog tips??
solly is ook mijn 1e meeting. Moet veel meeslepen 2 zadels hoofdstellen zweep, klikker eum brokjes, 3 kids en terror hond hihi Zeg tegen mijn vriend scheer je je nog wel? Hij hoezo moet ik ook op de foto dan, eum misschien wel
Ik zal je anders nog even de informatie PB sturen die iedereen heeft gehad, laat ik alleen de routebeschrijving en het schema eruit. Die heb je al gehad en up-to-date schema komt zo ook weer hier te staan. Staan je pony's er ook op, qua tijden niets veranderd verder hoor
zijn de dames btw hengstig Kan ik me met mil vast voorbereiden hihi. Hebben jullie wel ipv een mini van 89cm een paard van 2 meter. Makkelijker kwa foto's maken
ZIt wel in een dilemma met welke ik de foto's doe. Art doet alleen vd bij mij (als zijn pet goed staat) maar als mil 2 meter is weet ik niet of mijn vriendin hem kan handelen Ik beslis denk ik gewoon terplekke