Hoop dat jullie morgen een mooie zonsondergang krijgen... Wij zijn morgen in de middag in Brabant.. duimen jullie voor ons ook voor mooi weer? De voorspelling is goed.. beetje mooie zon en wolkenluchten zijn wel welkom
Hoe doen we dat eigenlijk met de foto's?? Ik ga ze op woensdag bewerken en weet niet of ik dan al klaar ben. Maar hoeveel en doe groot sturen we ze naar elkaar? Dit word mijn eerste meeting dus heb geen idee hoe het werkt :p
Ik zet ze op mijn Google+ en zet de link in het topic. Ik hou het formaat 800*533 aan. Meestal doe ik er 1 of 2 weken over, afhankelijk van hoeveel modellen er zijn.
Ik zet ze of op mijn site of op facebook. maar ik zal wel iets later zijn aangezien woensdag ze hier komen verbouwen en de douche eruit gaat dus zal bijna elke dag bij mijn vriend zijn op te gaan douche. maar ik ben maandag vroeg uit dus dan hoop ik dat ik al een deel kan afmaken !
Ik zal er hier een aantal neerzetten. Van mezelf weet ik dat ik altijd heel snel de foto's bewerkt wil hebben. Dus deze aankomende week zijn ze allemaal klaar. De rest van de foto's komen op mijn facebook pagina, uiteraard komt hier dan ook de link ernaartoe.
Mensen die foto's willen nabestellen, kunnen dat altijd via pb doen
Haha ja, kom net van het strand het is echt heerlijk!! Nu op sta, eens kijkenofik Co schoon krijg.. Kan haar niet wassen heas xD ik ben er om half 6!! Totdan~