Prima dat het toch juffrouw tok wordt.Hoop dat de laatste mensen ook nog gaan reageren, heb er veel zin in deze meeting
Hopelijk wordt er nu wel gereageerd, zou erg jammer zijn als het niet doorgaat (geen verwijt naar jou toe hoor Cyn, snap je maar al te goed).
Oh hahaha, ik had je wel gemaild maar niet het bevestigingsmailtje, bij deze mijn bevestiging, stuur je nog even een PB
Groen = bevestigd + nummerOranje = twijfel en/of geen nummer ontvangenRood = niks van gehoord.2 fotografen afgevallen, kan worden opgevuld als iemand nog leuke enthousiaste fotografen weet. Hoeft niet persé.
Moonfight schreef:Fijn dat meer mensen nog gereageerd hebben Ja idd, nu hopen dat de laatste ook snel wat laten horen.
Top! Ik vind het stiekem wel fijn dat er minder fotografen zijn Vind in 2tallen of alleen veel fijner dan met zn 3en
Fijn dat er idd nog mensen geregeerd hebben!:) Ik heb er super veel zin in! Twijfel alleen wat ik met de manen doe
Laurahh schreef:Top! Ik vind het stiekem wel fijn dat er minder fotografen zijn Vind in 2tallen of alleen veel fijner dan met zn 3en Ik ook
Hahaha lol dan is er ilona 1 en ilona 2 ;ppKomt er iemand toevalling vanuit wageningen? Dsn kunnen we samen rijden namelijk (::
Sandra schreef:Dan kan ik een keer Ilona roepen! Ik reageer heel 8 september gewoon niet op mijn naam