Mochten jullie toevallig Facebook hebben, dan is er ook een mapje gemaakt met voorproefjes (dezelfden als hier staan): https://www.facebook.com/MaKwaFotos. En een nieuwe like erbij is altijd leuk.
Vooral een instapmodel van Sony versus een meer gevorderde van Nikon. Met mijn Sony kon ik haast alleen met helder weer, heldere foto's krijgen, een beetje bewolking was al een explosie van ruis als gevolg.
Ik heb nu een camera van fuij film. Fantastisch ding. Heel scherpe foto's maar natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar met de spiegelreflexcamera's. Maar voor mijn doel perfect!
Likemaaike
Geplaatst: 14-07-13 18:21
& Floyd
Ben druk bezig, alle foto's om te zetten naar JPEG
sietske83
Geplaatst: 14-07-13 18:22
Ja en het word wel 1 met spiegelreflexcamera.
Goh wanneer heb je die genomen. We wachten in spanning af
magda_90
Geplaatst: 14-07-13 18:30
sietske83 schreef:
Wil ooit ook nog een camera voor prive. Maar dan wil ik wel direct een goede aanschaffen.
Gelukkig zijn de lenzen goedkoper dan deze body, ruim.
WillekeKnol
Geplaatst: 14-07-13 19:30
Hoii Allemaal!
Ondanks dat het chaotisch was en mijn Colinda nogal gestrest aan het eind, vond ik het toch erg leuk vandaag! Ben heel benieuwd naar de foto's en Magda, leuk voorproefje!
Even terugkomend op het verhaal van Magda (ik geloof dat ik verkeerd begrepen ben ) Ik vind het niet erg als er foto's gebruikt worden in portfolio etc. MAAR Als er een foto tussen zit waar ik het absoluut niet mee eens ben.... (bv, de foto waar ik erop zit... ik wil geen foto gepubliceerd waar het lijkt alsof ik haar rug doormidden breek, het was een test) Dan zou ik graag hebben dat die dan ook niet gepubliceerd word.
Jullie doen dit inderdaad niet voor niks Ben zelf fotografe, dus snap jullie precies, maar zou het ''aardig'' vinden als jullie dat soort foto's dan weglaten. Ik neem aan dat je in mijn positie dat ook zou willen.
Misschien voor een volgende keer handig om wat meer duidelijkheid te hebben hoe het na afloop gaat bv Dit was ook mijn eerste keer en ik had geen idee hoe ''meetings'' in zijn werk gaan.
Leuk jullie ontmoet te hebben! Mooie paardjes, mooi weer en mooie foto's. Deze dag toch wel geslaagd zou ik zeggen
Ik heb ook onwijs mooie foto's van de "oude" paardjes! Magda, waar upload jij de foto's?
Likemaaike
Geplaatst: 14-07-13 19:58
Hier ook van mijn kant een voorproefje, ga nu zo rijden en waarschijnlijk morgen verder met de foto's !
Nog een x Floyd
En daar hebben we Noor !
En daar hebben we dan Kalisco ! Wat een prachtpaard !
And last but not least Colinda, met haar prachtige manen !
Ik vond het erg gezellig vanmiddag, ik ben nog lang niet klaar met alle foto's het zijn er zoveel en zoveel leuke ! Jullie paardjes zijn supermodellen !
Laatst bijgewerkt door Likemaaike op 14-07-13 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt