Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Idd, ik neem ook een longeerlijn mee
Mijn gevoel volgen heb ik vorig jaar hardhandig geleerd
SSDesign schreef:Oh jeetje, dan is het toch goed mis Sanne... Heel veel sterkte! Jammer dat je niet mee kunt, maar heel begrijpelijk. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik weet niet of je Lieke de nummers etc. kunt sturen? Anders dan mag dat ook wel naar mij op zich. Ik kan er alleen morgen echt niet eerder zijn dan kwart voor 10/10 uur. Het is van mij via Lieke naar Lommel toch bijna anderhalf uur rijden... En ook vanmiddag en vanavond heb ik niet heel veel tijd om nog wat te doen. Wel kan ik evt. mijn nummer naar iedereen sturen die komt en schema's printen. Veel meer tijd heb ik niet![]()
Maar het gaat allemaal gewoon door neem ik aan. Alle modellen weten waar en hoe laat ze er moeten zijn?Heeft iedereen nu nog vervoer, nu Sanne niet komt? Weet niet of er fotografen waren die met haar mee zouden rijden? Yvette misschien?
Laten we morgen gewoon om 10 uur verzamelen bij de parkeerplaats van de sporthal. Er is een grote parkeerplaats, kan bijna niet mis. Zou handig zijn als de eigenaren met paarden zorgen dat ze op tijd zijn. Het was namelijk erg jammer dat bij de appaloosameeting 2 weken geleden enkele mensen zo laat op de parkeerplaats waren, waardoor het hele programma meteen al uitliep. Als iedereen zorgt dat die er op tijd is, kunnen we om 10 uur/kwart over 10 naar de locatie lopen en op tijd beginnen met alles.
Oh Lieke, ik heb afgelopen week een 580ex II flitser gekochtDus wie weet wel leuk om wat mee te doen.... Maar moet nog even kijken of dat allemaal in mijn tas gaat passen en zo
![]()
Evelien, ik heb helaas geen touwhalster hier in Uden liggen...
SSDesign schreef:Bluem schreef:Nou! Net voor 20 euro 10 prikpaaltjes van 1m55 gescoord!
Wie neemt er lint mee, en hebben jullie genoeg voor de paddock? Ik kan evt. nog 200m bruin lint van 2cm breed meenemen...
Wow, dat is een heel nette prijs