Nog makkelijker is hetzelfde intypen op youtube, krijg je er vaak uitleg bij van hoe je het precies kan maken!
Jamieshanin, dan moet ik even kijken naar jou foto en de jurk, zit nu in de trein dus gaat allemaal niet zo soepeltjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Undefined schreef:Ga ik even over brainstormen
Ik heb twee krultangen en twee stijltangen. (Ook een CHI!!!)
Ben nog van plan om een krultang aan te schaffen van 38 mm, dan krijg je van die hele grove krullen. Heb er nu een van 32 en een ultra dunne.
En gigantisch veel prut om in mijn haar te doen (knipjes, spray etc).
Rianneuhh schreef:Undefined, ik denk dat het het gaafst is om gewoon woeste krullen, wat getoupeerd, wat door de war.... te doen en dan ergens die tiara erin gooien, ben bang dat het anders met blonde haartjes algauw wat te liefjes wordt. Al is het wel echt een badass tiara trouwens haha!
Undefined schreef:Rianneuhh schreef:Undefined, ik denk dat het het gaafst is om gewoon woeste krullen, wat getoupeerd, wat door de war.... te doen en dan ergens die tiara erin gooien, ben bang dat het anders met blonde haartjes algauw wat te liefjes wordt. Al is het wel echt een badass tiara trouwens haha!
Ik heb zon super smalle krultang waarmee je daar echt gave krullen voor kunt maken!
goldenarrow schreef:Ik moet huiswerk maken, maar ik wil niet weg omdat ik anders zoveel bij moet lezen.. Maar dat huiswerk moet ik wel morgen af hebben.. Dilemma's