Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
set_elkol schreef:Volgens mij heet hij GzhaborStond eerder ergens in het topic, lang geleden

Mooi inderdaad van Vosseman, die blonde manenkam. Waar komt je gebruikersnaam 'zoute nootjes' dan eigenlijk vandaan? Dat vind ik ook grappig
Ik was ook bang hoor, dat mijn paard niet goed deed voor de foto(grafen)
Mijn complimenten! 
zo de heuvel op! Ik heb het soms ook met Set hoor, dat ze te hard onder me wegloopt. Maar ik train nauwelijks daarop, ben echt een beetje een plezier-ruiter. Er zijn veel dingen die ik misschien anders zou moeten doen maar niet doe

Dat zou ik nooit durven! Ben veel te bang als een paard te hard gaat haha. 
Ik ben soms wel bang wat andere paardenmensen denken, maar trek me er maar niks van aan
Ik heb liever veel lol met haar dan dat ik super saai en voorzichtig rijd (niet dat anderen zo rijden ofzo hoor
) Zo rijd ik eigenlijk altijd al, ook met mijn oude pony. We hadden in het dorp echt een groepje meiden die de buurt onveilig maakten
met onze ponies
" Vind het wel super gaaf om te zien, maar zou het zelf niet zo snel doen denk ik...
die gaat de volgende keer mee! *wanneer ik hem goed en wel alle knopjes geleerd heb*
Heb even 'snel' wat foto's bewerkt, omdat jullie anders zo lang moeten wachten (heb 2 drukke trainingsweken nog). Hele kleine selectie van de vele foto's; (in omgekeerde tijdsvolgorde zie ik nu)

]