Heb zojuist wel een pb gehad, ik ga het nog een keer goed met mijn vader overleggen maar ik kan het hem ook niet kwalijk nemen als hij niet vroeg eruit wil! Hij werkt zich het hele jaar kapot voor ons, en brengt me altijd zonder zeuren overal naartoe, dus als hij een keer vakantie wil vind ik dat hij dat meer dan verdiend heeft!!
Dus mocht hij het niet willen, Dan denk ik dat ik me afmeld
edit : want de ochtengroep is geen optie, tenzij Angelo mee kan, maar dan zou desiree (zoals ik lees) eruit moeten en dat zou niet helemaal eerlijk van me zijn.
MS_eventing
Geplaatst: 15-01-13 21:32
Alles is opgelost! Na lang overleg mag ik in de ochtendgroep (waren wat privé dingen)
Ben ook super benieuwd naar de andere modellen hoor, als ik zo als die gave paarden zie.. jeetje denkvooral dat ik Boots heel erg blij maak die dag En de fotografen natuurlijk!
Cathleen
Geplaatst: 15-01-13 22:08
FD_horses schreef:
Wat tof dat het zo is opgelost ! Vind het trouwens wel leuk om Cathleen & Mees weer te zien, laatste keer was bij Eva
Argh wat leuk ja! En dan kan ik ook die kleine man van jou ontmoeten
Desireex
Geplaatst: 15-01-13 22:08
Ik denk dat Boots in zijn grootste droom terecht komt
Mensen mag ik jullie om een advies vragen? Welke kleur touwhalster zouden jullie doen? Ik twijfel tussen knalroze, turquoise of appeltjesgroen? Ik wil graag sowieso een bruine neusband denk ik http://www.horsecharms.eu/prijspakkerindianenstijl