dames, welke kleur set.hebben jullie het liefst? of de,grasgroene,set v hierboven met zwarte rijbroek of de kobaltblauwe set incl bandages? en ik ook kobaltblauwshirt en zwarte rijbroek.
en mbt portretfotos, gewoon hengstenketting v gebruiken met hoofdstel zodat jullie later de hengstenketting weg fotoshoppen?
Misschien is de blauwe set wel leuk ja! Inderdaad, hengstenketting is het handigste. Of je hoofdstel of halster doet is aan jou
Pattypaard
Geplaatst: 13-04-13 09:57
Doe jij maar groen doe ik blauw Tamara . Heb blauwe bandages van een stalgenootje te leen gekregen .
Voor de portretfoto's had ik gedacht met een leren halstertje ( https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3999_n.jpg ) te doen en dan eventueel nog te wisselen naar hoofdstel. Hengstenketting is kaduk en zitten roestplekken op. Wou de slofteugel pakken, zwart met rond koord.
Ik neem sowieso een western showhoofdstel mee en waarschijnlijk nog een showhalster met zilver er op dus. Moet ik eventueel mijn cowboyhoed nog meenemen? En wat zien jullie veder graag? Manen gewoon los. Kan ze ook in een hengstenvlecht doen, maar hij heeft zulke dikke manen dus denk niet of dat echt blijft zitten.
pattypaard: Als je je hoofdstel mee wilt nemen voor de portret foto's dan heel graag En anders halstertouw met knip is ook goed, is makkelijker weg te shoppen als het endje van een teugel oid
Nikita, denk dat ze bij de jouwes los wel mooi staan toch?
Zo gesopt en wel staat meneer op stal. Manen in staartjes. Staart in de vlecht en in de zak. Blijft hij iig schoon. Nu zelf nog een paar uur werken. Heb er zin
gillian
Geplaatst: 13-04-13 17:15
Blomke staat ook gewassen en gestreken op stal Hoofdstelletjes gepoetst. Nog ff kijken wat ik zelf aandoe
Ik heb een probleempje.. Mijn zusje heeft gister een ongeluk gehad en ligt nu in het ziekenhuis.. Ze moet daar nu blijven overnachten en mama blijft erbij, dat snap ik ook. Maar nu heb ik morgen helaas geen vervoer.. Is er iemand die in de buurt van de Woenselse Heide of Eindhoven Station komt?
Zoals Ilse al eerder aangaf ben ik er ook morgen, maar dan om te helpen! Wilde heel graag zien hoe alles in zijn werk gaat en helpen vind ik gewoon erg leuk! Heb in juni met mijn eigen pony ook een fotomeeting dus kan ik mooi inspiratie opdoen morgen
Dames (en heren), tot morgen!
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-13 23:30
Er is regen voorspeld voor morgenochtend, en nu we misschien maar 6 fotografen hebben... Ik wil het nu nog niet aflassen, maar voor hetzelfde geld regent het morgenochtend keihard :/
We gaan er idd gewoon voor. Misschien een idee om wel allemaal een paraplu mee te nemen ?? En wat extra plastic misschien voor de apparatuur? Het zal niet veel zijn,wat ze iig gisteren op rtl 4 weer zeiden.
Extra fotografe komt ook mee trouwens Als die met mij in de ochtend mag fotograferen,dan kan ik ze wat helpen.
Timo, ik stuur je nog even een pbtje.
tamaramt
Geplaatst: 14-04-13 07:24
Ik ga nu naar stal om April klaar te maken. Ik wil wel graag weten of het dan wel of niet doorgaat. Ik zat vandaag al in zware tijdnood en haal het eigenlijk al amper omdat ik rond 14.00 alweer op verjaardag moet zijn. Dus ik wil wel ff weten of het doorgaat voordat ik nu voor niks naar stal ga zo vroeg op de zondagochtend