Klopt, heb Maartje dezelfde keuze gegeven als iedereen. Vind het niet eerlijk als iemand met beide meegaat en heb net het berichtje gekregen dat ze voor deze heeft gekozen
Haha Maartje ik gun het je van harte! Ik hoop dat Johnny (en Boris) bij een andere meeting een tijdje later nog uitgekozen worden. Ik heb geen vervoer kunnen regelen, en bij dat zit John op dit moment nog niet echt lekker in zijn vel, hij ziet nog heel dof en is nog vrij mager, dus als hij weer mooi op gewicht is en zich weer beter voelt is het een beter moment. (hij is chronisch ziek, en dit moment gaan we weer de medicijnloze zomer in, dus dan krijgt hij altijd een beetje een dipje)
MS_eventing
Geplaatst: 06-06-13 21:28
Aah balen zeg.. Hopelijk komt het snel goed! Maar met jouw goede verzorging Rianne, moet dat helemaal goedkomen
Hee! Sorry ik moet mij toch afmelden voor deze meeting.. Ik had helaas een luxe probleem en de keuze tussen twee meetings. Die beide erg gaaf zijn. Nu denk ik dat de andere meeting voor mij leerzamer zal zijn. Dus bij deze maak ik de volgende fotograaf op de reserve lijst denk ik heel erg blij!! Ik blijf natuurlijk wel het topic volgen om de resultaten van jullie te zien! Veel plezier iedereen!
xNavatu
Geplaatst: 16-06-13 18:31
fiets. Ik moet me helaas afmelden Ben plots opgezet van mn werk, en ik moest kiezen of volgende zondag werken of die zaterdag erna (en dan ben ik op c@s dus kan ik al helemaal niet..) Heel erg sorry, baal er echt enorm van Ook altijd hetzelfde
Ook ik moet me helaas afmelden... Ik heb wat teveel hooi op de vork genomen, ga onverwacht een week eerder op vakantie en kom in de knoei met al het andere fotowerk wat ik nog te doen heb. Daar bovenop ook nog een ziek paard en mijn studie die even wat meer werk is dan ik had verwacht.
Ik heb besloten om volgende week zondag een dagje foto's te gaan bewerken in plaats van fotograferen, zodat ik hopelijk wat minder gestressed mijn vakantie in ga over 3 weken. En dan mijn plekje af te staan aan iemand die wél tijd heeft om de foto's binnen redelijke tijd aan de modellen te sturen
Ik baal er ook echt van Heb Lara een berichtje gestuurd en alles wat uitgebreider uitgelegd... Baal er ook echt van en heb de datum ook nog steeds gewoon 'vrij' voor deze meeting. Maar ik haal het gewoon niet met allerlei andere betaalde opdrachten, mijn schoolwerk en een ziek paard. Ziek paard scheelt 'even' een uur of 2 per dag, dat gaat toch best hard zo...