Eigenlijk kan ik helemaal niks zien uit die link....
SCC
Geplaatst: 22-03-13 23:18
daniquexx schreef:
gaat my little pony toch mee?
licht er een beetje aan hij is maatjes met mijn fries. pony ziet er nu slecht uit (schuren vanwege jeukende vacht misschien wordt hij morgen geschoren, en dan mag hij zeker op de foto met de fries samen !
licht er een beetje aan hij is maatjes met mijn fries. pony ziet er nu slecht uit (schuren vanwege jeukende vacht misschien wordt hij morgen geschoren, en dan mag hij zeker op de foto met de fries samen !
Ik heb een paarse jas, en alles past bij elkaar. Aan iedereen gewoon aantrekken om jezelf warm te houden ik denk nu even meer op mezelf dan hoe ik op de foto ga... Wl niet ziek worden namelijk..
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst: 22-03-13 23:41
Ik kan natuurlijk ook altijd nog mijn witte (uhu, wít) ski-jack aandoen, of gewoon mijn blauwe of mijn zwarte winterjas. Zo klinkt het ineens alsof ik vet veel jassen heb
daniquexx
Geplaatst: 22-03-13 23:41
ik denk dat als het zo koud word als ze zeggen, hier het huis niet uit kom hahaa.. ik doe mijn best !
EmmyJoycee
Geplaatst: 22-03-13 23:42
Hahaha, opzich ik heb er eigenlijk heel erg veel zin in ! ookal is het zo koud, alleen ik kleed me gewoon lekker warm aan dus hopelijk krijg ik het niet koud en niet te veel stil staan hahah.
Ik ook hoor ! Ben niet gekk , doe zoveel mogelijk aan en vooral lagen doe er sowieso een termolegging onder dtlat helpt goed.
Ketly
Geplaatst: 22-03-13 23:54
Zo, net mijn laarzen ingevet! Om het gesprek gewoon wat gaande te houden.. Wat doen jullie aan qua laarzen/schoenen/chaps? Ik heb zelf de Mondoni Field zwart.