Hoofddorp doen dan? Ik ben er haal Cchanny op van de trein en die reist dan met mij mee. Neem ik op verzoek van Maud wel ook de 3de hond mee. Maar dat is vast geen probleem voor de rest of wel?
hamsterfan
Geplaatst: 06-04-13 22:32
Vind ik geen probleem Okkie kent het daar (stelde dat voor) hebben we alleen het adres nodig en zou graag haar nummer krijgen .
Edit; ga zo slapen. Ben morgen rond 8 uur wakker en dan kijk in het topic en dan hoor ik het wel(adres/nr)?
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 06-04-13 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 22:33
ponyparadijs schreef:
Waar is de groene weelde?
Ik hou Pannenkoeken Paviloen, Kruisweg, Cruquius aan als adres, kan je intikken bij Googlemaps. Cchanny vindt de Groene Weelde dan ook ok? Voor Loiz is het ook dichtbij. Ik vind het dan prima om dan naar Cruqius (/Hoofddorp) te rijden. Houden we dan dezelfde tijd aan? 10.00 daar voor het pannenkoeken paviljoen (daar is een grote parkeerplaats).
Bij die pijl parkeren.
Laatst bijgewerkt door Okkieenjoy op 06-04-13 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 22:34
ponyparadijs schreef:
Hoofddorp doen dan? Ik ben er haal Cchanny op van de trein en die reist dan met mij mee. Neem ik op verzoek van Maud wel ook de 3de hond mee. Maar dat is vast geen probleem voor de rest of wel?
Ik pb ook even mijn nr. naar jou.
10.00 nog steeds haalbaar voor iedereen?
hamsterfan
Geplaatst: 06-04-13 22:34
Vind ik prima! Dan ben ik daar om 10 uur
Edit; Onze auto is roze, roze twingo dus we vallen vast wel op
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 22:36
Hahaha kan niet missen. Pb jij je nr ook dan naar ponyparadijs of naar mij? Nu nog even kijken of Loiz het topic nog even checkt, heb haar voor de zekerheid ook mijn nr. in een pb gestuurd mocht het niet lukken voor haar om ook te komen.
Nou ik ben mijn bed al weer uit hoor. Honden al uitgelaten, eten gegeven. Zo mijn tas in pakken en dan kan ik om 8:15 de deur uit. Dames heb er zin in!
Ik heb kruisweg 1625 in de Tom gezet, dat is toch goed? Nog mistig buiten.. Hopelijk klaart het op
Ja volgens mij moet dat lukken!
Gelukkig gaat het niet door in Schoorl: De honden mogen daar niet meer los ivm broedseizoen hoor ik net van die kennis die daar vaak komt! Loopt van 1 maart tot 1 september.
Oh wat dat betreft hebben we mazzel Nu nog een zonnetje er bij en ik ben helemaal blij hihi heb er zin in, wij vertrekken om half, is 20 minuutjes rijden dus dan hebben we 10 minuten speling