Foto is zondag gemaakt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:nee, ze reist zowel met OV als met iemand mee met de auto, waar ze ook nog voor moet betalen
lifaya schreef:Helaas vrij weinig geld te besteden ivm rijbewijs enzoen gezien OV toch best prijzig is en dit gratis shoots betreft besteed ik het er liever niet aan...
lailapri schreef:lifaya schreef:Helaas vrij weinig geld te besteden ivm rijbewijs enzoen gezien OV toch best prijzig is en dit gratis shoots betreft besteed ik het er liever niet aan...
Misschien een beetje vreemd, maar dat wist je toch vanaf het begin al? De modellen kost het ook geld en tijd, de fotograven ook. Beide hebben er voordeel aan en kunnen kiezen of ze het ervoor over hebben, maar het lijkt mij dat je dat niet zo lang afwacht (schema gemaakt enzo)
lailapri schreef:lifaya schreef:Helaas vrij weinig geld te besteden ivm rijbewijs enzoen gezien OV toch best prijzig is en dit gratis shoots betreft besteed ik het er liever niet aan...
Misschien een beetje vreemd, maar dat wist je toch vanaf het begin al? De modellen kost het ook geld en tijd, de fotograven ook. Beide hebben er voordeel aan en kunnen kiezen of ze het ervoor over hebben, maar het lijkt mij dat je dat niet zo lang afwacht (schema gemaakt enzo)
geshahquille schreef:Mocht er toch nog een model uit vallen kunnen GE Shah Quille en ik eventueel toch mee doen Hij zit mooi in zijn vacht op dit moment al dus ik denk wel leuk om te fotograveren kan het niet hellaas volgende keer beter maar ik dacht laat het toch even weten!