Als ik wat had zou ik het echt willen geven, maar momenteel gaat alles hier in de puppypot ( ). Zou wel kunnen als ik mijn stufi binnen heb....
Puppys??????
Jorinda
Geplaatst: 19-10-12 22:26
Mijn vader kan niet apart met de Rottweiler komen, hij moet met mijn broertje mee naar voetbal en dan is ie pas weer om 13:00 thuis.. Ganielukkenie dus
Sodeletuut
Geplaatst: 19-10-12 22:27
saskiaojan schreef:
Sodeletuut schreef:
Als ik wat had zou ik het echt willen geven, maar momenteel gaat alles hier in de puppypot ( ). Zou wel kunnen als ik mijn stufi binnen heb....
Puppys??????
Jaaa we krijgen een puppy Dus nu flink aan het sparen, mann wat zijn die beestjes duur.
Jullie hoeven je niet te verontschuldigingen hoor viel me gewoon op dat er niet op mijn bericht werd gereageerd maar het is natuurlijk logisch als je het zelf ook niet weet dat je er niet op antwoord.
Maar ik had gelezen dat degene die al draad mee nam dat dat best wel dik draad is ? En ik heb vrij dun draad dus dat is makkelijker met wegwerken oid ?
Nouja en anders neem ik het wel mee voor de zekerheid? & Ik heb geloof ik rond de 17 paaltjes of iets minder of iets meer.
Maar we hebben toch ook al een gesprek gehad over jouw 17 paaltjes? Of droom ik nou? En als het geen probleem voor je is om dun draad mee te nemen.. Want dat is inderdaad wel heel makkelijk. Zou ik niet erg vinden..