Na selectieronde 1 hou ik er nog 135 over. Pffffff... Even wat strenger selecteren.
Haha succes Ik ben van 725 naar 495 gegaan dus nu maar even importeren
Mayling27
Geplaatst: 27-10-12 19:07
Staat bijna geen muziek op, foto's wel... Maar heb geen lege dvd's meer om op te slaan...
Ik gebruik momenteel cs6 niet omdat ik niet weet hoe werkt, doe het met PSP9 en Photofiltre. (daarom zal de laptop ook zo vol zijn, door al die programma's)... Heb picassa er ook maar even afgegooit.
Maar hij doet het nog steeds niet, zelf na cs6 eraf, kan ik er nog geen foto's opzetten Dus ben nu eerst even schuifopruiming etc aan het doen.. Hopen dat het allemaal iets helpt.. Anders wordt echt boos
_Chip
Geplaatst: 27-10-12 19:07
Bagheera_206 schreef:
Na selectieronde 1 hou ik er nog 135 over. Pffffff... Even wat strenger selecteren.
Zo, ik ben ook weer thuis en heb gegeten. Met Laura eerst bij mijn paarden geweest. Die waren knettergek, dus er ging er 1 door de draad, zucht. Dat heeft ze echt nog nooit gedaan.
Had mijn camera in de auto laten liggen, maar vriendje is zo lief om hem op te halen (is een stukje lopen, we kunnen niet bij huis parkeren). Dus zo kan alles gaan laden!
Bagheera_206
Geplaatst: 27-10-12 19:19
miranda_x schreef:
Lauwttje schreef:
Per persoon? Anders vind ik het weinig
Hoeveel had je er in totaal geschoten dan?
Men kan even 1008 foto's gaan selecteren, had tussendoor al wat weggegooit enzo!
Ik had er iets meer dan 600 gemaakt. Net geen 14 GB.
pff het is me gelukt... Misschien moet ik toch maar eens een externe harde schijf aan gaan schaffen om daar alle foto's op te kunnen zetten.. Misschien toch maar eens in gaan verdiepen, wat en welke het beste is, maar niet te duur is... Iemand een tip?
Ik ben trouwens tegenwoordig facebook-loos. Gave foto Murielle! Wauw!
Ik zal even kijken wat hier ligt, ik zou iig voor een zonder 'losse stroom' gaan. Ik moet mijn harde schijf nog in het stopcontact doen en aan mijn pc verbinden. Die van mijn vriend kan je alleen aan je pc zetten, dat werkt (vind ik) veel fijner
@Kiki: Ik kon je al niet meer vinden op feestboek.
Tivara
Geplaatst: 27-10-12 19:37
Nee, was het een beetje zat. Waren een aantal dingen waar ik een beetje boos over was, dus toen heb ik mijn account verwijderd. Al een poosje geleden, maar het bevalt me prima, dus laat het ook lekker zo.
Al moet ik wel zeggen dat ik nu al (na een paar weken) merk dat je met sommige mensen dan echt geen contact meer hebt
Laatst bijgewerkt door Tivara op 27-10-12 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij heeft wel veel geheugen, en is niet duur! (ga ik even onthouden! Heb er nu 1 via mn vaders werk, die hij niet meer gebruikte, maar dat ding moet op het stroom en heeft zo'n hoge piep