Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Zeker jammer Margje.
En nu ga ik even wat schrijven wat ik al een tijdje wil doen, maar twijfelde, maar doe het hierbij toch.
Sommige fotografen hebben sowieso weinig geplaatst, iets wat ik op andere meetings nog niet heb zien gebeuren.
Van de foto's vind ik de kwaliteit ook tegenvallen (niet van alle!) het komt ook slordig op mij over. Niet de halstertouwen weggewerkt maar ook fotografiefouten die imo niet nodig waren geweest en niks te maken had met de situatie en context.
Er is veel geklaagd door fotografen zowel op de dag zelf als nog in dit topic. (en zelfs in een ander topic wat ts organiseerde)
Misschien omdat ze zelf teleurgesteld waren met wat ze gepresteerd hebben? Het is altijd makkelijker om iemand anders daar de schuld van te geven. Het weer bijvoorbeeld, het was erg gaaf weer vwb de wolken en de donkere lucht. Het kan veel sfeer in je foto geven en volgens mij hebben fotografen dit niet eens gezien? Ik had er zelf ook wat meer uit kunnen halen, geef ik toe achteraf. Het was een plek waar je best leuke dingen kon doen, zonde als je dat niet gedaan hebt. Het kan namelijk ook eens anders als 'standaard'.
Dus wil ik een tip geven om een volgende keer wat minder te klagen en wat beter te presteren, maar vooral; denk creatief en doe wat met de mogelijkheden die je hebt in plaats van te balen van de mogelijkheden die je niet hebt.
Loetie84 schreef:Wat betreft mijn foto's muurp: ik ben tevreden hoor! Wil van juliette er graag een nabestellen! Zal van de week even een pbtje doen naar jullie beiden.
Muurp schreef:Ik ben ook niet ontevreden, alleen had graag wat meer (goede) foto's gehad.
Daar kan ik alleen mezelf de schuld van geven haha ;+
Muurp schreef:Ik was ook sowieso nog niet klaar met bewerken... Dat had ik al eerder gezegd
Heb geloof ik een paar mensen maar 1 of 2 foto's aangeleverd. Dus die krijgen er sowieso nog wat extra bij.
En natuurlijk heb ik mijn best gedaan, maar ik had graag meer foto's kunnen leveren.
Er zitten ook wel goede foto's bij.Ben over het algemeen best tevreden.
Loetie84 schreef:@juliette, die waar mn paard in t bos staat!