Bij mij zal het iets langer duren dan gedacht, morgen krijg ik mijn tablet en die heb ik speciaal voor het fotobewerken gekocht dus wil ik gelijk op jullie loslaten whahahaha
xXutopiaXx
Geplaatst: 11-09-12 18:33
Oehh ben benieuwd Diana!
Hahaha al dat gepraat over de paarden Ik vond ze allemaal leuk en ze deden allemaal super hun best!! Vond het juist geweldig dat Vidar (toch..? 't Witte ponietje?) er nog ff van tussen ging haha! Bewijst maar weer hoe goed hij in zijn vel zit nog!
Whahaha Bregh Verdwijnende zwarte ass Bij mijn zwarte ass was het hetzelfde verhaal geweest Maar Bianc stond niet los hoor, touwtje was vrij makkelijk weg te werken, maar geeft wel een veel mooier beeld
Oeoeooeooooeeoeoe!!! Wel een heeeeel mooie zwarte ass (Wat blinkt dat dier toch hé... ik heb er Echt geen glansspray overheen gedaan, dit is allemaal puur natuur, net als mijn haar hihihi) Mooie uitsnede ook zeg, super mooi
Tja dat witte ponytje heeft volop humor in zijn lijf. Gelukkig kan t baasje dat wel waarderen . Zo op zijn tijd dan he ! Hij durft wel eens over de grens te gaan.
Heeft iemand op dit moment toevallig al een rij foto van Lyzet, mag ook eventueel nog onbewerkt zijn hoor.... Ben mijn mama over aan het halen namelijk voor het dekje.... Maar ze wil m eerst op foto zien bij Lyzet....
xXutopiaXx
Geplaatst: 12-09-12 12:34
Ik had zelf voor de rijfoto's liever wat meer tijd gehad, want daar ben ik absoluut niet goed in. Dus daar niet te veel van verwachten van mijn kant hihi.
Hihi, jaaa ik vond em zoo gaaf staan op m'n paard!!! En heb gezegd dat dekkie nog helemaal nieuw was want kaartje zat er nog aan hahahahaha is goed, heb wel geduld hoor.....
xXutopiaXx
Geplaatst: 12-09-12 12:42
_Daniella schreef:
Hoezo ben je daar niet goed in tas?
Ja weet 'k niet, lukt gewoon nooit zo mooi als 'k zou willen
monnikenburg
Geplaatst: 12-09-12 13:00
nou mijn eerste tablet bewerking is gereed. Hier de foto´s voor en na het bewerken.
Haha ja, maar das altijd! Al ga 'k met mn bewerkingsprogramma een versie omhoog, dan nog moet 'k wennen. Laat staan met een heel ander besturingssysteem!