aMomentLT schreef:Door afmelding zijn we opzoek naar paardenmodellen! voor de meeting voor aankomende zaterdag:
[FM] [P/H/M] Fotomeeting ReekseBossen (Noord-Brabant)
Langzaam zeggen ook fotografen af.. Dus ook hier zijn we naar opzoek!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aMomentLT schreef:Door afmelding zijn we opzoek naar paardenmodellen! voor de meeting voor aankomende zaterdag:
[FM] [P/H/M] Fotomeeting ReekseBossen (Noord-Brabant)
_Juudith schreef:Is er interesse om een fotomeeting te organiseren op een doordeweekse dag in de buurten van zwolle? Qua modellen vind ik het wel leuk om van alles wat te hebben.. bv een hond een paar en menselijke modellen.
EdkingEnzo schreef:_Juudith schreef:Is er interesse om een fotomeeting te organiseren op een doordeweekse dag in de buurten van zwolle? Qua modellen vind ik het wel leuk om van alles wat te hebben.. bv een hond een paar en menselijke modellen.
Ik kan wel een aantal Andalusiers in de aanbieding op de paarse heide in Wapenveldo.a. mijn eigen nieuwe
_Juudith schreef:Is er interesse om een fotomeeting te organiseren op een doordeweekse dag in de buurten van zwolle? Qua modellen vind ik het wel leuk om van alles wat te hebben.. bv een hond een paar en menselijke modellen.
_Ilsee_ schreef:Oooh ze zijn beide zo leuk!
Met de donkerbruine pup, waar gaan jullie heen?