Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jets schreef:Sorry, snap de beslissing eerlijk gezegd niet, Lianne (onze groom) is ook al onderweg. Zijn er niet mensen die het nog wel zien zitten? Dat we het deels door laten gaan. Dat was bij de vorige afgezegde meeting ook een succes, bleek stralend weer en zijn mooie plaatjes uitgekomen
Kimley schreef:Jets schreef:Sorry, snap de beslissing eerlijk gezegd niet, Lianne (onze groom) is ook al onderweg. Zijn er niet mensen die het nog wel zien zitten? Dat we het deels door laten gaan. Dat was bij de vorige afgezegde meeting ook een succes, bleek stralend weer en zijn mooie plaatjes uitgekomen
Zou je dat niet via dit topic willen doen?
Beetje verwarrend voor de rest.
EdkingEnzo schreef:[ [url=m/MEjFtT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NsDLCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:EdkingEnzo schreef:[ [url=m/MEjFtT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NsDLCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je wel wilt gaan ben je vrij om te gaan
Als het maar niet via dit topic geregeld word
Er stond gisteravond duidelijk dat er vanmorgen nog een keer gingen kijken maar dat zoals het er toen voorstond, het indd door leek te gaan. Helaas nu de keuze gemaakt van niet.
Weet je , iedereen die nog wel wilt. Die kan gewoon gaan, IK heb er voor gekozen niet te gaan. Dat ik ineens de beslissing moet nemen voor een groep is ook niet niks..
Je bent vrij om te gaan hoor, niemand houdt je tegen
Pandakaas schreef:Alles behalve een aanval aan jou hoor KimleyJe moet beslissen naar wat jij denkt juist is. We gaan gewoon een andere keer gezellig meeten met zn alle!
Ik wil opzich wel nog gaan zo, is natuurlijk voor mij dichtbij. Maar zal inderdaad even pb doen.