Alle voorspellingen zeggen nu dat tot in ieder geval 4/5 uur in de middag: mooi weer, droog, zelfs zon! en windkracht 2 Max 3! Dus zou inderdaad gewoon uitgaan van wel gaan en dan morgen ochtend kijken of je dan toch wel of niet komt? Is toch hartstikke zonde als het zonnetje schijnt en je niet gekomen bent?
WildDreams
Geplaatst: 25-07-15 20:47
Het weerbericht zegt nu droog en volop zon en weinig wind! Stay positive
Laatst bijgewerkt door Wendy_Komen op 25-07-15 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-15 21:14
Cyn, begrijpelijk hoor! Lekker thuisblijven!!
Jikke, het schema staat hier of op de vorige pagina. Als Junia afzegt valt Szafir in de middag af. Voor de rest klopt het.
6 fotografen als het goed is.
WildDreams
Geplaatst: 25-07-15 21:15
Ik kom zeker, ookal mocht ie last minute toch afgeblazen worden wegens te weinig animo. Anders was al het werk van wassen voor niks
Maar dat verwacht ik absoluut niet, daar niet van
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-15 21:18
Dit is het schema als Junia met Szafir meegaat...zo niet, dan hebben we er in de middag maar 2 en zijn we waarschijnlijk voor het gaat regenen al klaar!!
En nogmaals, zou iemand het schema 6x kunnen printen? Is net even makkelijker dan steeds op je telefoon moeten kijken...maar ik zou het schema even opslaan in je telefoon!!
Leuk dat het zoals het nu ernaar uitziet dat het doorgaat. Dax is gewassen en ik duim dat ie morgen nog beetje schoon is en makkelijk op de trailer gaat. Inmiddels is ie al paar x mee geweest en ging dat perfect. Tot morgen