Facebook gebruik mag van mij wel, maar als je hem als profielfoto wil en de copyright gaat er dan af, zou je dan even mijn fotografie naam er bij willen zetten?!
Ja het zijn ook al snel veel foto's en das veel uitzoekwerk. We hebben wel geduld hoor...soort van...klein beetje.
Sure_lee
Geplaatst: 22-02-15 16:50
Wauw wat leuk om al wat foto's te zien! Ik ben nog steeds kkkkoud haha. Moed aan het verzamelen om nog alles te mesten. Vond het een erg leuke eerste ervaring. Rosalie heeft zich echt netjes gedragen. Ben trots op haar! Had nog wel rijfoto's willen hebben maar daar voelde ik me toch ietsje te onzeker voor. Stond ook te trillen van de kou. Dan kan ik ook niet echt ontspannen zitten en ben ook niet zo'n held haha. Ben blij dat we het hierbij hebben gelaten want nu was het echt een hele goede ervaring en durf ik de volgende keer misschien meer.
EngeltjeS
Geplaatst: 22-02-15 16:55
Rosalie
Cosmo, klein detail
Fuego
Zosja, het boefje
Cynosa, het sprookjespaard of niet dan?
Overgens was het mijn eerste keer, dat paarden los in de paddock konden bewegen tijdens een shoot
Ja Cynosa met amazone staat er wel almost perfect op, zeg!
MirandaMalik
Geplaatst: 22-02-15 17:00
Moooi! Voor ons was het ook de de eerste keer maar omdat Fuego wel veel respect heeft voor draadjes durfde ik het wel aan..maar toen ik het hoofdstel afdeed was er wel even dat moment:" Als hij maar niet opeens springpaard wordt..."
EngeltjeS
Geplaatst: 22-02-15 17:04
Zo, nu eerst naar mijn eigen topper
Anoniem
Geplaatst: 22-02-15 17:05
mag ik even vragen wat voor virus scanner jullie op je computer/laptop hebben? Ik heb waarschijnlijk een virus erop, al mijn programma's vallen om de zoveel seconden uit en ik heb overal advertentie's, maar mijn virus scanner geeft niks aan..
Dit is echt een hel, ben ik bezig met de foto's valt gewoon photoshop uit. Hopelijk lukt het om dit berichtje te plaatsen voordat internet weg valt.