Er zijn er 2 uit de middag die naar de ochtend gaan, de ochtend begint wat later dan gepland. Morgen avond komen de schema's opnieuw online met de juiste tijden en plekken.
Voor jou is het dan half 1 verzamelen jij en het andere model vullen dan 2 plekken in de middag op van de 2 die naar de ochtend gaan
Stephzdesign
Geplaatst: 14-04-15 21:17
hoe ziet t prog er nu uit kwa modelen ? ben erg benieuwd.
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 22:01
Weet niet ben nog ff aant afwachten haha alleende laatste nog niet aaangepaste schema's staan bij de lijst de andere komen donderdag.
Ik zei net morgen maar bedenk me net dat ik van 9 sochtends tot 12 uur snachts aant werk ben xd dus dat wordt m niet :p
Yes ik heb vrij! Foto's van tink staan in mijn profiel.
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 22:38
2 modellen dus gevonden leuk dames ik pas donderdag even alles aan, dames uit de ochtend we beginnen wat later verzamelen om kwart over 9- half 10 beginnen kwart voor 10 aan de eerste ronde eindigen het zelfde. De middag groep verzameld half 1 en begint 1 uur met de eerste ronde en de eind tijd laat k nog weten haha
AvWShots
Geplaatst: 14-04-15 23:54
Het is nogal uit de lucht gevallen, ik heb het topic dan ook totaaaaal niet gevolgd. Zijn er nog bepaalde thema´s oid? Als het meezit heb ik voor het weekeind mijn westernzadel en hoofdstel binnen. Ik rijd sowieso bitloos, maar van mijn huidige hoofdstel ontbreekt een keelriem dus dat is geen gezicht. Heb nog wel mijn gewone bit hoofdstel liggen, maar daar rijd ik eigenlijk nooit meer mee. Anders moet ik snel een ander kopen voor die tijd Tink kan een aantal kunstjes. Ze leert snel, dus als iemand nog een leuk idee heeft lukt dat misschien nog wel om aan te leren.
NESCAFE
Geplaatst: 15-04-15 06:00
Leuk twee nieuwe modellen erbij.
Anne wat voor kunstjes kan jou paard? Ik vind het wel leuk om wat met het thema "vrijheidsdressuur" te doen.
Merlinde, is Bo de vos-tinker in je profiel? Veel foto's daar zijn voor mij niet zichtbaar.
Michellex, kon jou paard ook wat VD?
NESCAFE
Geplaatst: 15-04-15 06:50
Weten jullie ook al wat je aan gaat doen? (middaggroep) Ik vind het vaak mooi als de kleuren ook goed bij het paard passen.
Ben ook wel benieuwd wat voor kunstjes je paard kan!
Ik vind zelf de spaanse pas erg gaaf om te zien.. Maar ook een kusje of flehmen vind ik ook leuk om te zien:P
AvWShots
Geplaatst: 15-04-15 08:35
Tink kan inderdaad een pas en flehmen. Ook nee schudden (heel charmant op een foto). Ze kan bijv ook toeteren op een fiets toeter, maar hier heb je op een foto denk weinig aan. Ook op heb blok etc maar die is niet mee te slepen naar het strand. Stiekem kan ze ook steigeren, maar dit mag de van mij eigenlijk niet doen i.v.m. evt.misbruiken. Misschien kan ze het wel 1x doen :p
Nomar kan flehmen, kusje geven en been geven ( geen spaanse pas ).
Ik vind het zelf leuk om hier al een beetje te brainstormen met leuke ideeën, vorige keer vond ik het lastig om op het moment zelf met leuke ideeën te komen, dus misschien kunnen we al wat brainstormen?
Ik wil uiterlijk rond 15.15 weg, omdat ik om 16.00u met een bord eten voor m'n neus moet zitten.
Ooh de zee in is echt leuk zeg met charlie! Ik ga vrijdag denk ik even brainstormen over watik wil gaan doen haha! Ik hou me vooral met de organisatie bezig maar ook af en toe tussen door foto's
nine1987
Geplaatst: 15-04-15 15:09
loadihra schreef:
Ik kom gewoon saai in rijbroek en op kisten.. dan kan ik evt de zee in voor leuke foto's en droge kleding mee
Ik hoor net van onze rasidioot dat er nog plek is in de middag? (geen tijd alles door te lezen, ben aan t werk..:p)
Ik heb nog een palomino merrie met cremello veulen in de aanbieding..