Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar ben er heeel blij mee
)
RdLFoto schreef:Zoveel verstand hoef je er ook niet van te hebben... Gewoon spelen!
Citaat:Op de laptop of ps/xbox?
.Gordy18 schreef:Even totaal wat anders , ik dacht misschien weten jullie het , ik krijg een nieuwe laptop van mijn ouders maar het probleem is welke , hij moet een game zoals AC aankunnen , maar wordt vooral gebruikt voor school , Budget is tot 600 , wat raden jullie aan en af ?
Klopt wel wat Kala zegt, ligt aan je voorkeur. Voor mij werd het Xbox One omdat ik Xbox ben gewend (controllers ook fijner) en vanwege Sunset Overdrive (Xbox only). En hij is goedkoper dan de PS4
Ghostattack schreef:Als Kala de PS3 en PS4 aanbiedt om te bekijken, dan bied ik mijn Xbox 360 en Xbox One aan om te komen bekijkenKlopt wel wat Kala zegt, ligt aan je voorkeur. Voor mij werd het Xbox One omdat ik Xbox ben gewend (controllers ook fijner) en vanwege Sunset Overdrive (Xbox only). En hij is goedkoper dan de PS4

Heb zelf een PS2 gehad jaren geleden, enorm veel plezier van gehad. Maar een jaar of 2 overgestapt op Xbox en vind dat erg fijn gamen
Mocht ik ooit geld te veel hebben, dan komt er ook nog wel een PS4 bij
Maar de controllers van de Xbox liggen toch net fijner in mijn (kleine) handen dan die van de PS. En omdat ik al een Xbox 360 had, wilde ik geen PS4.. Je neemt je Xbox account namelijk gewoon mee en ik betaal 7 euro pm voor een Live Gold account.
super blij mee!
, zucht , Ik heb al flink wat onderdelen vorig jaar gespaard en gemaakt voor Connor , Dus als arno niet lukt , Mag connor dan ook ?
balen zeg!
).
Ben erg benieuwd!