Aassassin's Creed Fotomeeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Aassassin's Creed Fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:39

Kijk eens bij lenovo, ik heb er 1 die wel iets duurder is, maar wat een super ding!

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:41

Dankje voor de tip ! Ik ga is kijken , wat heeft de jouwe gekost ?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:42

899 dacht ik :o. Maar ben er heeel blij mee :D

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:13

Kala schreef:
RdLFoto schreef:
Oh wat hebben jullie gedaan, de trailer gekeken en nu wil ik ook zo'n ps4 met de game. Maar ik heb de ballen verstand er niet van.. :')

Zoveel verstand hoef je er ook niet van te hebben... Gewoon spelen! ;)

Op de laptop of ps/xbox? :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:16

Ik doe t op de pc :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:25

Even tussendoor (ja ik lees nog steeds mee maar kan niet naar de meeting :o )
Ik doe het zo: koop rogue voor de ps3 en dan unity voor de pc maar sluit mijn PlayStation bakje/controller aan op de pc zodat ik kan gamen alsof het op de ps4 zou zijn O:)

Wou ik even zeggen voor de mensen die twijfelen wat ze gaan doen.
*ik ga nu dus terug gewoon meelezen en kijken *

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:57

RdLFoto schreef:
Zoveel verstand hoef je er ook niet van te hebben... Gewoon spelen! ;)

Citaat:
Op de laptop of ps/xbox? :D

Waar jij het geld voor hebt.
Wij hebben altijd een Playstation in huis gehad, omdat wij deze kwaliteit beter vinden en het type spellen leuker dan die van de Xbox. Nu met de PS4 hebben ze een hele sterke slag geslagen en kun je veel meer dingen samen doen (met mensen op afstand), dingen delen, vragen, etc. Maar als jij de spellen voor de Xbox leuker vindt, haal je een xbox. Heb jij momenteel een pc/laptop die dergelijke spellen aankan, haal je hem voor de pc...

Dit is even kort door de bocht. Maar het is ook een beetje voorkeur voor merk en spellen. Gewoon even snuffelen als je echt serieus iets wilt. Anders ben je altijd welkom om zowel de PS3 als de PS4 te komen bekijken en te proberen. Ook om AC Unity te zien natuurlijk ;).

Gordy18 schreef:
Even totaal wat anders , ik dacht misschien weten jullie het , ik krijg een nieuwe laptop van mijn ouders maar het probleem is welke , hij moet een game zoals AC aankunnen , maar wordt vooral gebruikt voor school , Budget is tot 600 , wat raden jullie aan en af ?

Ik vrees dat je met dit budget geen geschikte laptop gaat vinden die dergelijke, toch vrij zware, spellen aankan.

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:10

Ik ga er natuurlijk niet van uit dat hij Unity aan kan , maar Brotherhood zit wel in het rijtje , Unity speel ik gewoon op deze grote computer , Ik heb wel al een mooie gezien , dus vrijdag ben ik in het bezit van een nieuwe laptop :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:52

Als Kala de PS3 en PS4 aanbiedt om te bekijken, dan bied ik mijn Xbox 360 en Xbox One aan om te komen bekijken :Y) Klopt wel wat Kala zegt, ligt aan je voorkeur. Voor mij werd het Xbox One omdat ik Xbox ben gewend (controllers ook fijner) en vanwege Sunset Overdrive (Xbox only). En hij is goedkoper dan de PS4 :P

Een laptop van max 600 euro om ook mee te gamen.. Ik vrees dat je dan heel hard moet zoeken. Dat soort laptops gaan toch al gauw richting de 800-900 euro. Die van mij waren 1500 euro :=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:55

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:36

Ghostattack schreef:
Als Kala de PS3 en PS4 aanbiedt om te bekijken, dan bied ik mijn Xbox 360 en Xbox One aan om te komen bekijken :Y) Klopt wel wat Kala zegt, ligt aan je voorkeur. Voor mij werd het Xbox One omdat ik Xbox ben gewend (controllers ook fijner) en vanwege Sunset Overdrive (Xbox only). En hij is goedkoper dan de PS4 :P

80% Van onze elektronica is Sony. We kunnen alles ook op elkaar aansluiten en dat maakt het ook wel makkelijk. Ook heeft Playstation een van de kwalitatief beste blueray spelers erin zitten en dat kijken wij ook met plezier!

PS4 is een enorme slag aan het slaan in het samen spelen en delen (had ik volgens mij al gezegd). Mijn lief speelt heel veel spellen met anderen (online) samen. Van racen tot schietspelletjes.

Dus het komt inderdaad weer terug op voorkeur! ;)

Als je bij ons allebei komt kijken, heb je wel een erg mooi vergelijk!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:47

Als alles Sony is, dan is PS inderdaad wel een logische keuze :j Heb zelf een PS2 gehad jaren geleden, enorm veel plezier van gehad. Maar een jaar of 2 overgestapt op Xbox en vind dat erg fijn gamen :) Mocht ik ooit geld te veel hebben, dan komt er ook nog wel een PS4 bij :P Maar de controllers van de Xbox liggen toch net fijner in mijn (kleine) handen dan die van de PS. En omdat ik al een Xbox 360 had, wilde ik geen PS4.. Je neemt je Xbox account namelijk gewoon mee en ik betaal 7 euro pm voor een Live Gold account.
Het is wel zo dat PS4 gewoon qua kwaliteit beter is.

Assassin's Creed op de computer was trouwens echt huilen. Die controls werken gewoon echt niet. Met een controller (PS of Xbox) heb je zoveel meer (game) gevoel. Plus het feit dat je voor AC een kwalitatief goede computer nodig hebt en een console is wat dat betreft veel goedkoper. Daar hoef je namelijk niet over na te denken, die draait gewoon alle games zolang het maar wel voor de goede console is :Y)

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:10

Ghostattack schreef:
Je neemt je Xbox account namelijk gewoon mee en ik betaal 7 euro pm voor een Live Gold account.

Heeft de Ps4 ook. Dat hebben ze wel ontdekt dat ze dat kunnen uitmelken ;).

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:16

geslaagd in het vinden van een mooie laptop :D super blij mee!

Iemand al verder met zijn kostuum ? ik ben nog niet echt actief begonnen , alleen dan de riemen , die heb ik allemaal al ! super veel zin in de meeting !

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 20:09

Sorry dat ik nog geen bericht heb geplaatst of wat dan ook! Ik wil in het nieuwe jaar op bezoek bij het kasteel, maar dan wil ik ook zeker zijn dat iedereen kan mee betalen. Dus excuses, duizendmaal!

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:10

hihi druk schema ? herkenbaar hoor ! ik kan meebetalen in ieder geval haha , super veel zin in !

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 20:12

Te druk gewoon.. Ben trouwens ook vrijgezel, had een vriend, maar geen tijd voor...

Gelukkig ga ik het wat minder druk krijgen. Eigenaar van paard wil zelf weer proberen te rijden, dus dan ga ik minder rijden, wat ik niet echt erg vind ghehe..

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:12

Ik kan ook meebetalen hoor :)

Nu nog hopen dat ik binnenkort een baan heb zodat ik weer geld uit kan geven :')

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:13

hihi ookal ? net een uur terug ook mijn vriendlief de waarheid verteld , dus 'Happy' single again , Ik trouw maar met mijn paard denk ik ! hihi

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:41

Natuurlijk , kan ook niet anders , Naaimachine is er mee gestopt -O- -:(- , zucht , Ik heb al flink wat onderdelen vorig jaar gespaard en gemaakt voor Connor , Dus als arno niet lukt , Mag connor dan ook ? :?

Moet ook altijd op belangrijke momenten gebeuren , Plop , naaimachine kapot |o

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:08

Oei, echt dat meen je niet -O- balen zeg!

Mijn moeder heeft beloofd na de Kerstdagen te kijken wat ze voor me kan doen (ze is een wonder met de naaimachine en naald en draad :D ).

Moet alleen zien dat ik mijn paardje schoon mee krijg, het is in de winter en lente net een gebruikte pleeborstel.

Suusje92: Geeft toch niet, niet te druk maken! Het is toch al super geregeld, die laatste dingetjes komen ook wel :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:09

Ben benieuwd of iemand al wat kan laten zien van z'n kostuum :) Ben erg benieuwd!

Hoop dat ik tegen die tijd ook ene nieuwe camera heb :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 15:46

Ik zou misschein hinnenkort al een deel kunnen laten zien :)

Edit; niet erg duidelijk, maar t is best lastig om mezelf op de foto te krijgen haha

Afbeelding

Afbeelding

Bagheera_206Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:41

Oeps... Ik ahd 12 april 2015 nog niet genoteerd. Nu wel! :)

Voor wanneer wil jij het geld gestort hebben om ervan verzekerd te zijn dat de meeting door zal gaan?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:30

En hoe staat het met iedereen z'n kostuum? :) Laten we dit topic niet vergeten!