Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiantS schreef:Mooi Ereprijs en Joy !!
Wel leuk die verschillen per fotograaf , ik ben helemaal niet terug houdend vwb photoshop !![]()
Misschien ben ik soms wat over de top maar het is nu eenmaal mijn dingetje , en dat
maakt het ook zo leuk na een meeting elke fotograaf zijn eigen stijl en voor elk wat wils !![]()
Van mij geen grote aantallen foto's maar ook geen foto's met touwtjes, wil
je een bepaalde foto zonder tierelantijnen dat kan natuurlijk ook haha ! ( sorry grapje ereprijs)
Suprice is inmiddels klaar en Tudor bijna !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
valiantS schreef:Dank je !![]()
![]()
Ik zit daardoor wel regelmatig een hele avond op 1 foto , maar ik vind het
leuk om dat te doen en ik snap ook dat er mensen zijn die niet van mijn bewerkingen houden.
Tudor is ook klaar , helaas van hem maar heel weinig foto's( jammer want
het is zo'n leuk paard )'maar mijn concentratie zat een beetje op zijn eindje denk ik ....
Heb toch mijn best gedaan om van die paar wat moois te maken ,![]()
Dan heb ik de rest van de week voor om Garbosa af te maken .
Ik zal zo de linkjes naar de albums in mijn onderschrift plaatsen .
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
valiantS schreef:Mooi Ereprijs en Joy !!
Wel leuk die verschillen per fotograaf , ik ben helemaal niet terug houdend vwb photoshop !![]()
Misschien ben ik soms wat over de top maar het is nu eenmaal mijn dingetje , en dat
maakt het ook zo leuk na een meeting elke fotograaf zijn eigen stijl en voor elk wat wils !![]()
Van mij geen grote aantallen foto's maar ook geen foto's met touwtjes, wil
je een bepaalde foto zonder tierelantijnen dat kan natuurlijk ook haha ! ( sorry grapje ereprijs)
Suprice is inmiddels klaar en Tudor bijna !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hutch84 schreef:ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eindelijk het bewijs dat ik zonder zadel op mijn pony durf te zitten
valiant ik vind je stijl ook erg mooi
maar ik heb ondertussen zo veel verschillende fotos dat ik nog niet eens weet hoe en wat en welke ik uit moet kiezen. maar dat hoef ik gelukkig ook niet nu te doen .
de komende week staat in het teken van het nk van volgend weekend
hutch84 schreef:ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eindelijk het bewijs dat ik zonder zadel op mijn pony durf te zitten
valiant ik vind je stijl ook erg mooi
maar ik heb ondertussen zo veel verschillende fotos dat ik nog niet eens weet hoe en wat en welke ik uit moet kiezen. maar dat hoef ik gelukkig ook niet nu te doen .
de komende week staat in het teken van het nk van volgend weekend