En paard had 2 losse voorijzers vanavond... Echt heel top.. Dus er zelf onderuit gehaald, zodat ik iig morgen gewoon meekan!!
Gevolg: Dode rug, kapotte hand..
Maarrrr.. Ik heb der zin in!!
Sjolvir
Geplaatst: 03-10-14 23:27
Anoniem schreef:
Ik heb nogsteeds kledingdilemma 3 outfits, kan niet kiezennnnnn
Nummer 2... gewoon doen
Wendy oeps... niet handig nee.
Goed ik ga nu naar bed, morgen vroeg op pony in de was! Kan ie mooi nog drogen. Niet vergeten bus haar mouse net ergens op fb geleerd dat het dan beter blijft zitten, zo'n vlecht.
vencedor
Geplaatst: 03-10-14 23:28
Ik had een nieuw kobalt blauw pfiff vest besteld, niet binnen dus. Grrrr hopen op zon dan maar, heb wel een shirtje naar mn zin.
Paard is spik en span,tuig ook en beschermers ook allemaal gewassen. Vandaag nog een poging gedaan manen recht maken maar dat valt niet mee als de helft elke keer de andere kant uit valt...
Oh das ook beroerd getimed wendy, hier ook wat leuks een koortslip, ole
Anoniem
Geplaatst: 03-10-14 23:29
hahaha nee alles is gewassen, ik kan gewoon niet kiezen waarschijnlijk neem ik morgen alles mee naar stal, om me daar nog tig keer om te kleden omdat ik eeeeecht niet kan kiezen
Oww.. Voor mijn paard ben ik rond Dat is heel basic, simpel geworden Alles ingevet!
Alleen zelf... Mennn... Drama.. Wat ik wil, heb ik niet.. Dus het wordt denk ik gewoon beige rijbroek, rijlaarzen, en basic simpel groen shirtje.. Prima... Keuzestress.. Niet leuk..
de manen van m'n paard zijn dus roze. Staart roze met blauw en wat paars Dekje ook beetje paarsachtig. Felle roze peeskappen. (in overleg met fotografen even of ze het 'gaaf' vinden de hele rit om of alleen met springen). Nu ik... Twijfel tussen 1 zwarte strakke crop top + lichte spijkerbroek 2 zwarte strakke krop top + lange zwarte rok met aan beide zo'n split 3 witte crop top met zwart kantachtigiets tot hoog gesloten + donkere spijkerbroek
tja... hier hebben jullie natuurlijk 0,0 beeld bij maargoed
Allemaal al goed voorbereid zie ik! Misschien nog een goed idee voor vooral de fotografen om een app met paardengeluiden op je telefoon te zetten, is vaak een goed middel voor attente koppies
oliebol!!! Ik heb het geheugenkaartje helemaal leeggegooid, doe ik hem in mijn camera, zegt ie dat ik maar 23 foto's kan maken. Ik moet nu vertrekken, dus op hoop van zegen dat ie het zometeen wel doet.