Ik zal morgen overigens voor alle modellen een eigen nabestel-pagina in orde maken waar ze alle foto's kunnen bekijken Wilde ik eigenlijk dit weekend voor elkaar krijgen, maar krijg op deze laptop geen photoshop aan de praat
Een iets wat late reactie, maar wat een onwijs gave foto's heb ik al gehad! Ook doe van henke en mij is erg leuk! Heb er al een aantal mogenlijkheden op de lijst staan om na te bestellen ben heel benieuwd naar de rest!
IrisVal
Geplaatst: 04-09-14 20:18
Is er ook iemand die een lijst maakt met wie wat al ontvangen heeft en wie wat nog mist.....? Ik heb volgens mij nu de foto's van : Sharon / Kelly / Monica / Invisible horse. Dus wie mis ik dan nog??
Jullie missen de foto's van Appel en Juliette nog. althans van die twee weet ik het alleen
IrisVal
Geplaatst: 04-09-14 21:26
Dshots / Chelle_Dora / Stalgenoot / Yinthee / Verography / Kellaxy / butengeweun / Sharon / appelonia waren de fotografen.
Dus als ik mijzelf als voorbeeld neem, heb ik dus Sharon , Kellaxy en butengeweun is Monica dacht ik? En dan invisible horen, ik weet alleen niet wie dat is op bokt. Sorry, er waren er zoveel dat ik niet meer weet welk gezicht bij welke fotograaf hoort en welke bokt naam daar bij hoort
Oh dan moet ik nog van een aantal foto's krijgen. Als het goed is van Chelle, stalgenoot, Yinthee en Appelonia als het goed is. Ik volg het amper. Zou graag nog willen weten wie foto's heeft van mijn paard toen zijn nek er zo lekker mooi opstond, bij die boten etc.
Rowenaduke
Geplaatst: 04-09-14 21:33
Ik heb de foto´s ontvangen van:Monica/Sharon/Kelly
Ik ben zelf niet meegegaan, maar hier even een berichtje van chelle:
degene die de foto's van mij nog niet hebben binnen gekregen (chelle_dora, invisiblehorse is namelijk géén losse fotograaf) of deze dan even willen mailen naar contact@invisiblehorse.nl met de naam van hun paard zodat ik hun kan contacten met de nabestel pagina, omdat ik nu even niet op bokt kan
Chelle_dora is dus invisible horse.
xhenkexspons
Geplaatst: 06-09-14 08:04
Ik snap iets niet er waren best veel fotografen toch? En ik heb nog maar van 3 foto's gehad ofzo! Ik zou het leuk vinden als ik nog wat meer foto's kan zien, ook voor het nabestellen etc.
Henke heeft van mij alles al gehad. Ik ga zo verder met de rest, er is teveel tussen gekomen en een kapotte laptop. Dus ben genood zaakt alles op mijn school laptop te doen. Ik ben nu bezig met een betaalde shoot af te maken, die is bijna klaar. Daarna even snel de foto's op een dvd zetten en dan ga ik na het eten verder met jullie. Ik maak dan een weebly site aan, en iedereen kan dan daar zijn foto's af nemen!
Nee baal ik echt van! Me batterij stopte er mee. Weer van geleerd. Maar ik vraag me ook af hoeveel fotografen er nog niks in hebben geleverd? Er waren er aardig wat toch?
Ik weet nog niet wie nou wel of geen bestellink van me heeft gehad. Ik fotografeer onder de naam invisiblehorse.nl dus niet onder chelle_dora Voordat daar verwarring door komt. Mijn stalgenoot was niet aanwezig op de meeting, dus "stalgenoot" kan ook geschrapt worden uit het lijstje van wie men nog foto's zou moeten krijgen
coldsummers
Geplaatst: 10-09-14 16:08
Ik heb nog geen link gehad van je Chelle_dora Maar ik mis van heel veel volgens mij foto's.
Anoniem
Geplaatst: 10-09-14 16:12
Heimdallr schreef:
Ik heb nog geen link gehad van je Chelle_dora Maar ik mis van heel veel volgens mij foto's.
Ah top! Dan ga ik daar gelijk mee aan de slag namelijk